اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کونگ‌فو چهارمحال و بختیاری خبر داد

برگزاری مسابقات کونگ‌فو انتخابی استانی در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کونگ‌فو چهارمحال و بختیاری گفت: مسابقات کونگ‌فو انتخابی تیم این استان برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور در شهرکرد برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقات کونگ‌فو انتخابی استانی در چهارمحال و بختیاری

 داریوش شهرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: این مسابقات شهریور ماه جاری در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقات در تمام رده‌های سنی در این استان برگزار می‌شود.

شهرانی بیان داشت: ورزش کونگ‌فو یکی از ورزش‌های مورد علاقه جوانان این استان است به همین دلیل در مسابقات استانی انتخابی مسابقات کشوری شرکت‌کنندگان زیادی در این مسابقات شرکت می‌کنند که این باعث بالا رفتن سطح رقابت بین ورزشکاران می‌شود.

رئیس هیئت کونگ‌فو چهارمحال و بختیاری گفت: مسابقات کونگ‌فو انتخابی استانی برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور در هر رده‌ سنی با شرکت بیش از 120 ورزشکار برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: ورزشکاران این استان برای حضوری قدرتمند در مسابقات انتخابی استانی روزانه دو جلسه تمرین در باشگاه شهران این استان برگزار می‌کنند.

رئیس هیئت کونگ‌فو چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر ورزشکاران این استان از شرایط مطلوبی برخوردار هستند و با شور و اشتیاق کامل آماده حضور در این مسابقات هستند.

شهرانی تصریح کرد: ورزش ووشو در چهارمحال و بختیاری از طرفداران زیادی برخوردار است و این ورزش توانسته خیل عظیمی از جوانان این استان را به سمت خود جلب کند.

وی نبود اسپانسر را مهم‌ترین مشکل ورزش کونگ‌فو در این استان اعلام کرد و افزود: ما در تلاش هستیم تا به زودی این مشکل را برطرف کنیم.

انتهای پیام/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول