اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان تابستان

نخستین خانه کو‌نگ‌فوی لرستان به بهره‌برداری می‌رسد

رئیس هیئت کو‌نگ‌فو لرستان گفت: نخستین خانه کو‌نگ‌فو استان لرستان، با 80 درصد‌ پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است و تا پایان تابستان سال ‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

نخستین خانه کو‌نگ‌فوی لرستان به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان، حسین محمدی گفت: این مجموعه‌ ورزشی واقع در کوی طلاب منطقه گل‌دشت خرم‌آباد واقع شده که دارای سالن تمرین، سایت ادارای و امکانات مناسب دیگری است.

وی ادامه داد: این مجموعه با مساعدت مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با شتاب خوبی در حال ساخت است که یک سال از انجام عملیات ساخت آن می‌گذرد و تا پایان تابستان سال‌ جاری افتتاح می‌شود.

محمدی افزود: خانه کو‌نگ‌فوی لرستان با حضور رئیس فدراسیون به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در ادامه خبر از تجهیز هیئت‌های کو‌نگ‌فو شهرستان‌های لرستان را داد و گفت: بعد از ماه مبارک رمضان در مراسمی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان و طی مراسمی این تجهیزات به شهرستان‌ها اهدا می‌شود.

رئیس هیئت کو‌نگ‌فو استان لرستان، گفت: جهت همگانی کردن ورزش کو‌نگ‌فو در لرستان، اقدام به راه‌اندازی مراکز ورزشی کو‌نگ‌فو روستایی کرده‌ایم که در نخستین گام پایگاه روستایی واقع در رباط‌نمکی خرم‌آباد در دو بخش آقایان و بانوان راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/ل30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول