اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان خلخال:

ورزشکاران خلخالی جایگاه ورزشی خود را در کشور باز می‌یابند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش وجوانان خلخال گفت: ورزشکاران خلخالی جایگاه ورزشی خود را در کشور باز می‌یابند.

ورزشکاران خلخالی جایگاه ورزشی خود را در کشور باز می‌یابند

سید ناصر میرمرسلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: سید ناصر میر مرسلی رئیس اداره ورزش وجوانان خلخال میرمرسلی همچنین از درخشش بانوان ووشو کار خلخالی در مسابقات کشوری ووشو ماهدشت کرج در استان البرز خبر داد و افزود: ووشوکاران بانوی خلخالی در این مسابقات نیز به خوبی درخشیدند و الناز کرمی به مدال نقره و زهرا قدوسی به مدال برنز دست یافت.

این مسئول همچنین از دعوت محمود جعفرزاده تکواندوکار پیشکسوت خلخالی به مسابقات اردوی تیم ملی پاراتکواند برای شرکت در مسابقات جهانی شهر سانتاکروز در کشور آروبا (aroba) امریکای شمالی در تاریخ نوامبر 2012 خبر داد.

رئیس اداره ورزش وجوانان خلخال در بخش دیگری از سخنان خود به موفقیت فرید مینافر کوهنورد خلخالی در صعود به قله 5 هزار و 545 متری کالاپاتار  خبر داد.

میرمرسلی اضافه کرد: شهرستان خلخال به دلیل کوهستانی بودن و داشتن ارتفاعات مناسب برای کوهنوردی، بستر مناسبی برای کوهنوردی است.

وی در ادامه اظهار داشت: هم اکنون تیم فوتبال خلخال در لیگ دسته کشور در حال فعالیت است که در روز 16 مهر ماه نیز  یک دیدار از سری مسابقات لیگ دسته سه کشور مابین تیم های فوتبال خلخال دشت و ذرت‌کاران در استادیوم شهید کلانتری پارس آباد برگزار شد که دو تیم به نتیجه یک بر یک رضایت داند.

رئیس اداره ورزش وجوانان خلخال ادامه داد: هم اکنون حمایت شرکت بین‌المللی ‌خلخال‌دشت از باشگاه فرهنگی ورزشی خلخال‌دشت ادامه دارد و این تیم به عنوان نماینده استان اردبیل در مسابقات لیگ دسته کشوری حضور دارد.

این مسئول در پایان بخش سخنان خود از فعال شدن تمامی هیئت‌های ورزشی شهرستان خلخال خبر داد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول