اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون صنایع مجلس نهم:

صهیونیسم جرات حمله به ایران را ندارند

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون صنایع مجلس نهم گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی توان و جرات حمله نظامی به ایران را ندارند آنها هنوز در گرداب عراق و افغانستان گرفتار آمده‌اند.

صهیونیسم جرات حمله به ایران را ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی اکبر ناصری ظهر امروز در نشست با جمعی از تولید‌کنندگان و صنعتگران در اردبیل اظهار داشت: کشور ما هر چند توسط جبهه استکبار و فراعنه زمان مورد هجمه سنگین فرهنگی و اقتصادی قرار گرفته اما محال امر است که هویت دینی و شرافت اسلامی ما دچار خدشه شود.

وی با اشاره به اینکه دشمن با ترفندهای مختلف حقانیت و اصالت جمهوری اسلامی ایران را نشانه رفته است، خاطرنشان کرد: آنها حتی سعی می‌کنند معاش سالم و زندگی راحت مردم ما را دچار خدشه و خلا افکار ظالمانه خود قرار دهند تا بر اساس دیدگاه غلط خود انقلاب را با یک چالش جدی مواجه کنند.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی یادآور شد:‌ در این اوضاع و احوال اندیشه ظالمانه آنها از طریق ماهواره‌ها و شبکه‌های ماهواره به داخل خانه‌های ما راه یافته و شاهد یک بازی خطرناک در حوزه فرهنگی و اقتصادی هستیم.

ناصری گفت:‌ غرب بسیار دوست دارد که دختران ما چادر از سر کنده و به تبلیغات ضد فرهنگی آنها جواب مثبت دهند چرا که نظام کفر قصد دارد هویت ما را از ریشه و بن مورد تفکر متحجر خود قرار دهد.

این مسئول تاکید کرد:‌ در این اوضاع و احوال فشارها و جنگ روانی اقتصادی نیز بر مشکلات افزوده است اما یقین داریم که امت رسول‌الله از این تحریم‌های سخت به مانند دوران شعب ابیطالب به سلامت عبور کرده و به کوری دشمنان سربلند از تحرکات کور اقتصادی دشمن بیرون می‌آیند.

این نماینده مجلس بیان داشت: دولت و مجلس در یک جبهه مشترک تمام مسائل اقتصادی را رصد می‌کنند و ما با توانمندی اقتصادی سعی خواهیم کرد بیش از گذشته انقلاب و آرمان‌های خود را به دنیا معرفی کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ناصری در پایان سخنان خود تصریح کرد: برخی‌ها سعی می‌کنند به بی‌اعتمادی‌ها دامن بزنند اما نتیجه این بی‌اعتمادی‌ها جز وحدت و وفاق ملت با نظام چیز دیگری نخواهد بود.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول