اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دزفول:

هدف رژیم صهیونیستی تقدس‌زدایی از اسلام است

خبرگزاری فارس: امام جمعه دزفول گفت: یکی از برنامه‌های رژیم صهیونیستی تقدس‌زدایی از اسلام است و به این دلیل توهین به مقدسات اسلام در دستور کارشان قرار گرفته است.

هدف رژیم صهیونیستی تقدس‌زدایی از اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول سیدمحمدعلی قاضی‌دزفولی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دزفول اظهار داشت: دشمن تلاش دارد ارکان مقدس اسلام را تهی کند و ارزش‌های والای موجود را سخره بگیرد ولی در این باره مسلمانان با همه وجود مقابل آن‌ها خواهند ایستاد.

وی افزود: همانگونه که امام راحل فرمودند اگر دشمنان بخواهند در برابر اسلام ما بایستند، ما در برابر تمامی آن‌ها خواهیم ایستاد.

وی خاطرنشان کرد: دشمن از گسترش اسلام در همه کشورهای جهان هراس دارد زیرا موج بیداری اسلامی در شرایط کنونی به دورترین نقاط جهان رسیده است.

قاضی‌دزفولی افزود: یکی از برنامه های صهیونیسم و استکبار تقدس‌زدایی از اسلام و مسلمانان است و سال‌هاست که روی این مسئله کار می‌کنند.

وی بیان کرد: دشمن تلاش دارد تا ارکان اساسی اسلام را نشانه‌ بگیرد و به این دلیل به سراغ پیامبر اکرم (ص) رفته است و در این‌باره به یاوه سخن می‌گوید.

امام جمعه دزفول در بخشی دیگر از سخنان خود به 31 شهریور سالروز آغاز جنگ تحمیلی و تهاجم رژیم بعث عراق به میهن ایران اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: در این تاریخ، دشمنان ایران، صدام ملعون را تحریک و وادار به حمله به ایران کردند و ملت ایران حماسه‌ای در این جنگ آفریدند که در ذهن‌ها ماندگار شد.

قاضی‌دزفولی تصریح کرد: در هفته دفاع مقدس باید از لشکریان اسلام، ارتش، سپاه و بسیجیان مخلص یاد کرد و به مردم نشان داد که نیروهای مسلح چه فداکاری‌هایی کردند تا به دشمن اجازه پیشروی ندهند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی دزفول تاکید کرد: باید از ارزش‌های والای دفاع مقدس پاسداری کرد و به این دلیل باید در راستای گسترش این ارزش‌های گام برداشت.

وی افزود: ملت ایران در دفاع مقدس درسی به دشمن دادند که کشورهای دیگر هرگز تصور حمله و تجاوز به ایران را به خود راه نمی‌دهند زیرا در این جنگ، شرق و غرب را شکست داد.

خطیب جمعه دزفول دفاع مقدس را هویت ملت ایران عنوان کرد و گفت: دفاع مقدس تابلوی تمام نمای ارزش‌ها و فضیلت در تاریخ جاودان ایران اسلامی است لذا باید آن‌ها که در جنگ حضور داشته‌اند، این حماسه و فرهنگ را برای نسل‌های بعدی بازگو کنند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول