اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهین‌شهر:

حمله به ایران حماقت محض رژیم صهیونیستی خواهد بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه شاهین‌شهر با بیان اینکه حمله به ایران حماقت محض رژیم صهیونیستی خواهد بود، گفت: این اقدام به ضرر رژیم صهیونیستی تمام خواهد شد.

حمله به ایران حماقت محض رژیم صهیونیستی خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام مرتضی ملکیان صبح امروز در مراسم شورای اداری این اداره در شاهین‌شهر اظهار کرد: اگر چه پس از جنگ فراز و نشیب‌های زیادی در ایران به وجود آمد اما در مجموع پیشرفت‌های کشور بسیار با ارزش بوده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تبدیل شدن امامزادگان به قطب‌های فرهنگی جزو مطالبات رهبر معظم انقلاب بوده است، افزود: در سال‌های گذشته استفاده بهینه از این مکان‌های شریف نمی‌شد، اما در حال حاضر در شب‌های قدر، ایام عزاداری و مراسم‌های دیگر از ظرفیت این مکان‌های مقدس به طور کامل استفاده می‌شود.

امام جمعه شاهین‌شهر با بیان اینکه شورای عالی انقلاب فرهنگی یک روز از دهه کرامت را به عنوان روز تکریم و بزرگداشت امامزادگان در نظر گرفته است، ادامه داد: استقبال مردم از این بقاع متبرکه روز به روز در حال افزایش است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به وحدت بسیار خوب مدیران در شاهین‌شهر بیان کرد: در سال‌های گذشته فارغ از اینکه اشخاص چه منصبی دارند، همواره سعی کرده‌ایم بر مشترکات پافشاری کنیم و در حال حاضر این همکاری و وحدت در اوج خود قرار دارد.

ملکیان با اشاره به اینکه هر ساله شورای شهر و شهرداری حدود 400 میلیون تومان بودجه برای مسجدسازی در شاهین‌شهر قرار می‌دهند، گفت: شهرداری تنها در سال جاری 800 میلیون تومان برای حوزه علمیه خواهران و برادران در نظر گرفته است.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس تصریح کرد: این ایام یک دوران طلایی برای نظام جمهوری اسلامی ایران بود که مردم سربلند از آن بیرون آمدند و حضرت امام خمینی(ره) نیز فرمودند که مردم زمان ما از مردم زمان صدر اسلام بهتر هستند.

امام جمعه شاهین‌شهر برکات دفاع مقدس را بی‌شمار دانست و ادامه داد: در مراسم‌های مختلفی همچون نماز جمعه و اعتکاف بیشتر افراد از جوانان هستند و این از یادگاری‌ها و ثمرات دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه ریزش‌هایی داشته‌ایم اما رویش‌ها در میان جوانان بیشتر است، اضافه کرد: این عوامل مربوط می‌شود به زمان جنگ که ما در آن آبدیده شدیم.

ملکیان با اشاره به تهدیدات رژیم صهیونیستی گفت: فکر نمی‌کنم که مسئولان رژیم صهیونیستی حماقت کنند و بخواهند به ایران حمله نظامی کنند چرا که این اقدام آنها به ضررشان تمام می‌شود.

امام جمعه شاهین‌شهر در بخش دیگری از صحبت‌های خود وقف را یکی از جنبه‌های مهم احسان و نیکوکاری دانست و اظهار کرد: اگر به متون اسلامی نگاه کنیم یکی از بالاترین عبادت‌ها خدمت به افتادگان و مسلمانان است.

وی خطاب به مسئولان اوقاف استان اصفهان با اشاره به اینکه نقش شما همچون امام جمعه در شهرها است، تاکید کرد: شما به عنوان یک فرمانده در کارهای خیر، شریک هستید و بالاترین چیزی که باید روی آن کار شود احیای موقوفات است چرا که در اصفهان زمین‌ها وقفی بسیار زیادی وجود دارد.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول