اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت بدمینتون استان قم:

دختران آینده‌دار بدمینتون به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت بدمینتون استان قم از اعزام تیمی متشکل از بهترین دختران بدمینتون‌باز قم به پیکارهای قهرمانی کشور خبر داد.

دختران آینده‌دار بدمینتون به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند

معصومه پیرمرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: هیئت بدمینتون استان قم این هفته روزهای پرکاری را در پیش دارد، چرا که قصد داریم تیمی از بدمینتون‌بازان مستعد قمی را به پیکارهای قهرمانی کشور اعزام کنیم.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون بدمینتون کشور، پیکارهای بدمینتون قهرمانی رده‌های سنی پایه کشور در شهریور ماه برنامه‌ریزی شده است و بر این اساس بعد از میزبانی هیئت مرکزی از مسابقات دختران خردسال کشور که تیم بدمینتون دختران قم نیز به آن اعزام شد، اکنون مسابقات نوجوانان دختر برگزار می‌شود.

نایب رئیس هیئت بدمینتون قم افزود: رویدادی که قصد اعزام برترین‌های بدمینتون قم به آن را داریم، مسابقات بدمینتون قهرمانی رده سنی نوجوانان دختر کشور است و تیمی قوی و پر‌امید از هیئت بدمینتون استان قم از صبح فردا در این مسابقات با حریفان پیکار می‌کند.

وی با اشاره به نفرات اعزامی تیم دختران نوجوان قم به بدمینتون قهرمانی کشور تصریح کرد: تیم قم در حالی به رقابت‌های بدمینتون قهرمانی رده سنی نوجوانان دختر کشور اعزام خواهد شد که بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون بدمینتون، هیئت بدمینتون استان مازندران میزبان این رقابت‌ها خواهد بود.

پیرمرادی اظهار داشت: این رقابت‌ها بر اساس تقویم فدراسیون بدمینتون کشور با حضور برترین‌‌های این رده سنی از هیئت‌های بدمینتون استان‌های مختلف کشور از 21 شهریور‌ ماه به مدت چهار روز به میزبانی شهر بابلسر برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: ترکیب تیم قم را بدمینتون‌بازان مستعد قم تشکیل می‌دهند؛ در حالی که مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان دختر با عنوان جام شهیده طاهره ‌هاشمی از 21 تا 25 شهریور ‌ماه در بابلسر برگزار می‌شود.

نایب رئیس هیئت بدمینتون استان قم با اشاره به عملکرد تیم اعزامی دختران به رقابت‌های خردسالان کشور تصریح کرد: این رقابت‌ها در اوایل شهریور ماه در اراک برگزار شد و تیم قم با نفراتی که محصول سرمایه‌گذاری بر روی رده‌های سنی پایه بود با حریفان خود به رقابت پرداخت و اگر چه موفق به کسب رتبه نشد، اما کسب تجربه از این مسابقات قطعاً در آینده موجب موفقیت نفرات اعزامی تیم قم خواهد شد.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول