اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پایان بازی‌های مرحله یک چهارم

صعود کننده‌ها به نیمه نهایی بدمینتون پسران کشور مشخص شدند

خبرگزاری فارس:‌ تیم‌های صعود کننده به مرحله نیمه نهایی مسابقات بدمینتون قهرمانی پسران کشور در شهر مقدس قم مشخص شدند.

صعود کننده‌ها به نیمه نهایی بدمینتون پسران کشور مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در سومین روز از بیست و هشتمین دوره رقابت‌های بدمینتون قهرمانی رده سنی خردسالان پسر کشور امروز در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم، تیم‌های صعود کننده به نیمه نهایی بخش تیمی مشخص شدند.

در حالی که بدمینتون‌بازان 29 تیم از استان‌های مختلف کشور در این دوره از پیکارها حضور دارند و در سه بخش تیمی،‌ انفرادی و دو نفره برای کسب عناوین برتر کشور با یکدیگر به رقابت می‌پردازند، چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند.

ابتدا دیدارهای مرحله مقدماتی برگزار شد و در حالی که برخی نتایج شگفت‌آور بود، در نهایت 16 تیم جواز حضور در مرحله اول حذفی این دوره از پیکارها را به دست آوردند تا در هشت مسابقه در مرحله یک هشتم نهایی این بازی‌ها برگزار شود.

بر این اساس تیم‌های خراسان رضوی با فارس، تیم همدان با مرکزی، تیم زنجان با کردستان، تیم لرستان با اصفهان، تیم قم با یزد، تیم خوزستان با آذربایجان غربی، تیم سیستان و بلوچستان با سمنان، تیم گلستان با تهران بازی‌های این مرحله را به انجام رساندند.

از جمع تیم‌های حاضر در مرحله یک هشتم نهایی در پایان تیم‌های سیستان و بلوچستان،‌ فارس‌، زنجان، آذربایجان غربی، مرکزی، اصفهان، قم و گلستان موفق به کسب جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی این دوره از پیکارها شدند.

بدین ترتیب بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی با حضور هشت تیم به صورت حذفی به انجام رسید و طی آن تیم‌های بدمینتون پسران خردسال استان‌های سیستان و بلوچستان، زنجان، آذربایجان غربی و فارس موفق به کسب جواز حضور در مرحله نیمه نهایی بازی‌ها شدند.

بر اساس برنامه‌ریزی مسئولان برگزاری این دوره از مسابقات بدمینتون قهرمانی پسران خردسال کشور، امروز بازی‌های مرحله نیمه نهایی به انجام می‌رسد تا در نهایت تیم‌های راه یافته به مسابقه پایانی و همچنین تکلیف دیدار رده‌بندی مشخص شود.

علاوه بر انجام بازی‌های مرحله نیمه نهایی بخش تیمی، امروز مسابقات بخش دو نفره و انفرادی رقابت‌های بدمینتون قهرمانی پسران کشور نیز آغاز می‌شود که قم در این بخش سه نماینده دارد و شانس خود را برای کسب مدال می‌آزماید.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول