اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بدمینتون استان قم:

بدمینتون بازان قم به رقابت‌های بزرگسالان کشور اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: بدمینتون بازان قمی در تلاش برای کسب عناوین برتر در رقابت‌های بدمینتون قهرمانی کشور با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.

بدمینتون بازان قم به رقابت‌های بزرگسالان کشور اعزام می‌شوند

علی پنجه‌باشی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: حضور مستمر در تمام رقابت‌های موجود در تقویم فدراسیون بدمینتون یکی از مهم‌ترین اولویت‌های هیئت بدمینتون استان قم است و به همین خاطر نفرات خوب و زبده‌ای را به پیکارهای قهرمانی کشور اعزام خواهیم کرد.

وی یادآور شد: این در حالی است که مسابقات بدمینتون قهرمانی کشور در رده سنی بزرگسالان در بخش‌های انفرادی و دو نفره به میزبانی هیئت بدمینتون استان زنجان برگزار می‌شود و در آن زبده‌ترین نفرات بدمینتون قم نیز حضور خواهند داشت.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم با بیان اینکه قم یکی از استان‌های موفق بدمینتون کشور در تمام رده‌های سنی به شمار می‌رود، تصریح کرد: این مهم حاصل کارهای بسیار خوبی است که مربیان ما با استعدادیابی، پرورش آنها و سرمایه گذاری بر روی رده‌های پایه انجام می‌دهند.

وی اضافه کرد: سال گذشته این مسابقات در دی ماه به انجام رسید ولی امسال رقابت‌های بدمینتون قهرمانی کشور در رده سنی بزرگسالان در نیمه دوم مهر ماه برگزار می‌شود و طی آن بدمینتون بازان شرکت کننده از صبح روز شانزدهم مهر ماه رقابت خود برای کسب عناوین برتر را آغاز می‌کنند و این مسابقات سه روز به طول می‌انجامد.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم در پایان با بیان اینکه امسال حضور در لیگ‌های دسته اول بدمینتون بانوان و آقایان کشور نیز جزو اولویت‌های مهم هیئت بدمینتون استان قم قرار دارد، بیان کرد: سال گذشته نفرات برتر این مسابقات به اردوی تیم ملی به منظور شرکت در رقابت‌های بین‌المللی فجر دعوت شدند و این رقابت‌ها در حالی با شناخت نفرات برتر و اهدای جوایز و مدال به تیم‌ها و بدمینتون بازان قهرمان به کار خود پایان داد که از استان قم محسن صادقیان به تیم ملی راه یافت.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول