اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب 4 پیروزی متوالی

بدمینتون‌بازان قم به جمع برترین‌های کشور صعود کردند

خبرگزاری فارس: تیم بدمینتون پسران نوجوان قم با کسب چهار پیروزی متوالی به جمع تیم‌های برتر بدمینتون پسران کشور صعود کرد.

بدمینتون‌بازان قم به جمع برترین‌های کشور صعود کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان بلافاصله پس از پایان پیکارهای رده سنی خردسالان کشور در قم، طبق برنامه فدراسیون بدمینتون به میزبانی هیئت بدمینتون استان فارس آغاز شد.

در واقع این بیست و نهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان پسر کشور محسوب می‌شود که تا پانزدهم شهریور ماه در شیراز برگزار می‌شود و در آن چهره‌های شاخص بدمینتون کشور از جمله نوجوانان آینده‌دار بدمینتون قم نیز حضور دارند.

بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون بدمینتون کشورمان، بیش از 200 بدمینتون‌باز نوجوان در قالب 29 تیم رقابت‌های خود را در بیست و نهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان پسر برای کسب عناوین برتر برگزار می‌کنند.

این در حالی است که این بدمینتون‌بازان در دو بخش تیمی و آزاد با هم به رقابت خواهند پرداخت و البته همزمان با برگزاری این مسابقات کلاس ارتقای داوری سه به دو نیز با حضور مدرس فدراسیون بدمینتون برگزار می‌شود که در این دوره 14 داور حضور دارند.

دیدارهای مرحله نخست در گرو‌ه‌های مقدماتی با نتایج بسیار خوبی برای بدمینتون‌بازان نوجوان قم همراه بود و طی آن تیم قم در گروهی که در آن تیم‌های هیئت بدمینتون استان‌های بوشهر، آذربایجان غربی و مازندران حضور داشتند، با کسب سه پیروزی متوالی راهی مرحله اول حذفی شدند.

با برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان پسر، 16 تیم راه یافته به مرحله تک حذفی مشخص شدند که در بین تیم‌های صعودکننده تیم اعزامی هفت نفره هیئت بدمینتون استان قم نیز حضور داشت تا یکی از مدعیان لقب بگیرد.

در روز دوم مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان پسر 16 تیم در مرحله تک حذفی با هم به رقابت پرداختند که طی آن در مرحله تک حذفی تیم قزوین با تهران، تیم آذربایجان غربی با گیلان، تیم زنجان با سیستان و بلوچستان، تیم سمنان با کرمانشاه، تیم اصفهان با خراسان رضوی، تیم کرمان با کردستان، تیم قم با گستان و تیم همدان با فارس دیدار کردند.

در پایان رقابت‌های این مرحله بدمینتون‌بازان نوجوان قم در دیدار با گلستان یکی از تیم‌های خوب این دوره با نتیجه‌ای بسیار خوب به پیروزی رسیدند و بدین ترتیب راهی جمع هشت تیم برتر پیکارهای بدمینتون قهرمانی پسران کشور شدند.

نتایج این مرحله علاوه بر اینکه موجب صعود تیم بدمینتون پسران نوجوان قم به مرحله دوم حذفی شد، رقیب بعدی تیم نوجوانان قم را نیز شناساند و طی آن قرار است در این مرحله تیم اعزامی هیئت بدمینتون قم به مصاف میزبان رقابت‌ها یعنی فارس برود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول