اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سه بدمینتون‌باز اصفهانی به مسابقات بین‌المللی عراق اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: سه بدمینتون‌باز اصفهانی در قالب تیم‌های ملی بدمینتون بانوان و آقایان به مسابقات بین‌المللی عراق اعزام می‌شوند.

سه بدمینتون‌باز اصفهانی به مسابقات بین‌المللی عراق اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، با برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی و براساس نظر کادر فنی، بدمینتون‌بازان اعزامی به مسابقات بین‌المللی عراق مشخص شدند.

بر این اساس سه بدمینتون‌باز اصفهانی برای عضویت در تیم‌های ملی بانوان و آقایان ایران انتخاب شدند تا پس از مدت‌ها بدمینتون اصفهان در تیم ملی سه بازیکن همزمان داشته باشد.

شهرام و امید کرمی و همچنین یسری بیگی سه ورزشکار اصفهانی هستند که در قالب تیم ملی در مسابقات بین‌المللی عراق به میدان می‌روند.

مسابقات بین‌المللی بدمینتون عراق 27 تا 30 مهر‌ماه در اربیل عراق برگزار می‌شود و در تیم ملی بدمینتون مردان به جز برادران کرمی، محمدرضا خردمندی، محمدرضا خانجان ، امیر ارسلان زرگان، مهران شهبازی و سروش اسکندری حضور دارند.

همچنین در تیم ملی بدمینتون بانوان در رده سنی امید نیز نگین امیری‌پور، صابره کبیری، صحابه فرد، ثریا آقایی و نیکی طرفی‌نژاد به همراه یسری بیگی در مسابقات عراق حاضر می‌شوند.

این ورزشکاران از 26 شهریور‌ماه به مدت هشت روز اردوی متمرکز خود را در همدان و زیر نظر فریبا جلالیان سرمربی تیم ملی برگزار می‌کنند تا برای مسابقات عراق آماده شوند.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول