اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور قم، فارس، زنجان و مشهد

صعود کنندگان به نیمه نهایی دوبل بدمینتون پسران کشور مشخص شدند

خبرگزاری فارس: تیم‌های دوبل صعود کننده به مرحله نیمه نهایی پیکارهای بدمینتون قهرمانی پسران کشور در قم مشخص شدند.

صعود کنندگان به نیمه نهایی دوبل بدمینتون پسران کشور مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم امسال مسابقات بدمینتون قهرمانی پسران کشور با شرکت بدمینتون‌بازان سراسر کشور در بخش‌های تیمی، دوبل و انفرادی برگزار می‌شود و امروز با معرفی برترین‌های بخش‌های انفرادی و دو نفره (دوبل) به کار خود پایان خواهد داد.

در حالی که تیم‌های برتر بخش تیمی و همچنین صعود کننده‌ها به مرحله نیمه نهایی مسابقات بخش انفرادی این دوره از مسابقات مشخص شده‌اند، امروز تکلیف نفرات راه یافته به فینال رقابت‌های بخش دو نفره نیز مشخص خواهد شد.

در بخش دو نفره رقابت‌های جذابی برگزار شد و بعد از اینکه تیم‌های مدعی مراحل مقدماتی و حذفی را با پیروزی سپری کردند، مجوز صعود به مرحله دوم نیمه نهایی و جمع چهار تیم برتر را به دست آوردند تا امروز فینالیست‌ها مشخص شوند.

با انجام رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی مسابقات بخش دوبل در نهایت بدمینتون‌بازان استان‌های قم، زنجان، فارس و خراسان رضوی به جواز حضور در مرحله نیمه نهایی دست یافتند.

ترابی و خلج از هیئت بدمینتون استان قم، فریدونی و واحدی از هیئت بدمینتون خراسان رضوی، یزدانی و چهارمحالی از هیئت بدمینتون فارس و ثبوتی و یاسمی از هیئت بدمینتون استان زنجان، چهار تیم دو نفره صعود کننده به نیمه نهایی را تشکیل می‌دهند.

بر اساس برنامه‌ریزی مسئولان برگزاری این دوره از رقابت‌ها، دیدارهای مرحله نیمه نهایی امروز برگزار می‌شود و طی آن با برگزاری رقابت‌های دو نفره بین بدمینتون‌بازان قم با زنجان و فارس با خراسان رضوی، فینالیست‌ها شناخته خواهند شد.

بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون بدمینتون کشورمان، این دوره از مسابقات بدمینتون قهرمانی رده سنی خردسالان پسر کشور از روز یکشنبه پنجم شهریور ماه با حضور 29 تیم از 27 استان کشور در قم آغاز شده است و عصر امروز با تجلیل از نفرات برتر بخش‌های تیمی، انفرادی و دوبل در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول