اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برتری مقابل رقبای مشهدی

قم قهرمان پیکارهای دوبل بدمینتون پسران کشور شد

خبرگزاری فارس: تیم دو نفره بدمینتون پسران قم متشکل از محمد باقر ترابی و مهدی خلج موفق به کسب عنوان نخست و مقام قهرمانی پیکارهای بدمینتون قهرمانی پسران کشور شد.

قم قهرمان پیکارهای دوبل بدمینتون پسران کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مسابقات بدمینتون قهرمانی پسران کشور با شرکت بدمینتون‌بازان 27 استان کشور در بخش‌های تیمی، دوبل و انفرادی برگزار شد و چهارشنبه شب با معرفی برترین‌های بخش‌های انفرادی و دو نفره رسماً پایان یافت.

در حالی که عنوان قهرمانی بخش تیمی به تیم زنجان رسیده بود و در بخش انفرادی نیز نماینده قم در جایگاه نخست ایستاد، در بخش دو نفره نیز بدمینتون‌بازان استان‌های قم و خراسان رضوی با کسب برتری در مرحله نیمه نهایی راهی مسابقه پایانی شدند.

در بخش دو نفره رقابت‌های جذابی برگزار شد و بعد از اینکه تیم‌های مدعی مراحل مقدماتی و حذفی را با پیروزی سپری کردند، مجوز صعود به مرحله دوم نیمه نهایی و جمع چهار تیم برتر را به دست آوردند تا فینالیست‌ها مشخص شوند.

با انجام رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی مسابقات بخش دوبل بدمینتون قهرمانی پسران کشور در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم، در نهایت بدمینتون‌بازان استان‌های قم، زنجان، فارس و خراسان رضوی به جواز حضور در مرحله نیمه نهایی دست یافتند.

ترابی و خلج از هیئت بدمینتون استان قم، فریدونی و واحدی از هیئت بدمینتون خراسان رضوی، یزدانی و چهارمحالی از هیئت بدمینتون فارس و ثبوتی و یاسمی از هیئت بدمینتون استان زنجان، چهار تیم دو نفره صعودکننده به نیمه نهایی را تشکیل می‌دادند.

بر اساس برنامه‌ریزی مسئولان برگزاری این دوره از رقابت‌ها، دیدارهای مرحله نیمه نهایی در حالی برگزار شد که در پایان رقابت‌های دو نفره بین بدمینتون بازان قم با زنجان و فارس با خراسان رضوی، در نهایت قم و خراسان رضوی فینالیست شدند.

ترابی و خلج از قم در مصاف ثبوتی و یاسمی از زنجان به برتری رسیدند و یزدانی و چهارمحالی از فارس برابر واحدی و فریدونی از خراسان رضوی مغلوب شدند تا تیم‌های دو نفره قم و خراسان رضوی در فینال به مصاف یکدیگر بروند که این مسابقه را تیم دو نفره قم برد و بدین ترتیب قهرمان رقابت‌های دو نفره شد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول