اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز در شیراز

تیم‌های برتر بدمینتون نوجوانان کشور معرفی می‌شوند

خبرگزاری فارس: 260 بدمینتون‌باز نوجوان کشور در هشت گروه در سه بخش تیمی، یک نفره و دو نفره در شیراز به رقابت‌ پرداختند و امروز تیم‌ها و نفرات برتر معرفی می‌شوند.

تیم‌های برتر بدمینتون نوجوانان کشور معرفی می‌شوند

دبیر هیئت بدمینتون صبح امروز در حاشیه مسابقات بدمینتون نوجوانان کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: در بیست و نهمین دوره مسابقات بدمینتون نوجوانان پسر که به میزبانی شیراز در حال برگزاری است تیم‌ها رقابت نزدیک و فشرده‌ای با یکدیگر داشتند.

ابوالفضل ماجدبختیاری افزود: حضور 28 استان کشور که با آمادگی کامل گام به میدان مسابقات گذاشته بودند؛ نوید رشد و پیشرفت این رشته پرطرفدار را در کشور می‌دهد.

دبیر فدراسیون بدمینتون تصریح کرد: طی دو سال اخیر فدراسیون توجه ویژه‌ای به استعدادیابی در استان‌ها داشته است و کمیته استعدادیابی فدراسیون با حضور در این مسابقات و زیر نظر گرفتن تیم‌ها به کار شناسایی نفرات مستعد می‌پردازد.

ماجدبختیاری خاطرنشان کرد: توجه به ورزش پایه و استعدادیابی از سنین نوجوانی پشتوانه‌ای مناسب برای سال‌های آتی تیم ملی است و ما برای رسیدن به دیگر کشورهای آسیایی باید توجه بیشتری به این رده داشته باشیم.

مسئول برگزاری بیست‌ و نهمین دوره مسابقات بدمینتون نوجوانان کشور به برپایی کلاس ارتقای داوری این رشته ورزشی اشاره کرد و گفت: در این کلاس داوری 20 داور دارای مدرک درجه سه به دو ارتقا می‌یابند و در پایان گواهی‌نامه دریافت می‌کنند.

وی در پایان از همکاری اداره کل ورزش و جوانان فارس و هیئت بدمینتون این استان که شرایط میزبانی مطلوب این مسابقات را فراهم کرده بودند تشکر کرد و افزود: سالن مسابقات و محل اسکان تیم‌ها به ‌خوبی مهیا شده بود و موجب شد تیم‌ها با آرامش خاطر با یکدیگر رقابت کنند.

به گزارش فارس، در این مسابقات 260 بدمینتون‌باز نوجوان کشور در هشت گروه در سه بخش تیمی، یک نفره و دو نفره رقابت‌های مهیجی داشتند و امروز تیم‌ها و نفرات برتر معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول