اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کرمان صورت گرفت

رشد 100 درصدی کمک‌های مردم به جشن عاطفه‌ها

خبرگزاری فارس: سرپرست کمیته امداد امام خمینی استان کرمان گفت: اهدای کمک‌های مردم کرمان به جشن عاطفه‌ها در سال جاری 100 درصد رشد را نشان می‌دهد.

رشد 100 درصدی کمک‌های مردم به جشن عاطفه‌ها

وحید میرزایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: مردم کرمان بسیار سخاوتمند هستند و با حضور خیران در ماه مبارک رمضان 30 درصد رشد درآمد طی یک ماه در کمیته امداد امام خمینی صورت گرفت.

وی عنوان کرد: 4 میلیارد تومان کمک‌های مردمی به صورت نقدی و غیر نقدی در ماه مبارک رمضان سال جاری در استان کرمان جذب و به خانواده‌های نیازمند اهدا شد.

میرزایی با اشاره به اینکه 100 درصد رشد کمک‌های مردمی به جشن عاطفه‌ها در سال جاری را در استان کرمان شاهد هستیم، بیان داشت: در سال گذشته 250 میلیون تومان جمع‌آوری شد که این رقم در سال جاری به بیش از 500 میلیون تومان افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: مدیران مدارس هدایای جشن عاطفه‌ها را برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت مدرسه خود هزینه می‌کنند و مدارسی که دانش‌آموز نیازمند ندارند، این هدایا را به دیگر مدارس ارسال می‌کنند.

میرزایی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان از 34 هزار دانش‌آموز حمایت می‌کند، خاطرنشان کرد:‌ برای این دانش‌آموزان قبل از کنکور برنامه‌ریزی آموزشی صورت می‌گیرد تا در مراکز آموزش عالی پذیرفته شوند و هزینه‌های کمتری را به خانواده‌ها و کمیته امداد امام خمینی (ره) تحمیل کنند.

وی افزود: رابطان فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان در مدارس حضور دارند و نوع نیازهای دانش‌آموزان زیرپوشش کمیته امداد را شناسایی و برطرف می‌کنند.

این مسئول بهره‌گیری از مساجد و اماکن مذهبی برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی و شناسایی افراد نیازمند در محلات را ضروری دانست و اذعان داشت: در گذشته مساجد یکی از پایگاه‌های کمک به افراد نیازمند بودند.

میرزایی در مورد تأثیر یارانه‌ها بر وضع معیشت مردم ابراز داشت: ‌یارانه‌ها در مناطق روستایی توانسته است در برطرف کردن نیازهای خانوارها مؤثر باشد، اما در مناطق شهری به علت تورم پرداخت یارانه‌ها تأثیری در وضعیت معیشت مردم نداشته است.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول