اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی خبر داد

جمع‌آوری کمک 5.7 میلیارد ریالی در جشن عاطفه‌ها

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان‌شرقی از جمع‌آوری بیش از 5 میلیارد و 700 میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی در جشن عاطفه‌های سال 91 خبر داد.

جمع‌آوری کمک 5.7 میلیارد ریالی در جشن عاطفه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌شرقی، حسین دشتی با بیان اینکه چهار هزار و 500 دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد در مناطق زلزله‌زده استان زندگی می‌کنند، گفت: تامین نیازهای اساسی دانش‌آموزان این مناطق اولویت اصلی در اهدای کمک‌های جمع‌آوری شده است.

وی با اشاره به اینکه جشن عاطفه‌های امسال با شعار "دانش‌آموز باوری و دانش‌آموز یاوری" در فرهنگ رضوی برگزار شد، افزود: این جشن بزرگ نقطه عطفی در گسترش فرهنگ کمک‌رسانی به ویژه در بین کودکان و نوجوانان است.

دشتی ادامه داد: با کمک‌های جمع‌آوری شده در این جشن که بیشتر در قالب بسته‌های نوشت‌افزار است،، پنج هزار بسته نوشت‌افزار تهیه و با هماهنگی آموزش و پرورش بین دانش‌آموزان زلزله‌زده توزیع می‌شود.

وی اظهار کرد: بسته‌های توزیعی بر اساس نیاز دانش‌آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی متفاوت و به طور میانگین ارزش ریالی هر کدام از بسته‌ها 250 هزار ریال خواهد بود.

جشن عاطفه‌های امسال با شعار "دانش‌آموز باوری و دانش‌آموز یاوری" در فرهنگ رضوی با همکاری سایر سازمان‌ها به ویژه آموزش و پرورش از پنجم تا هفتم مهر ماه جاری با استقرار پایگاه‌ها و صندوق‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در مدارس و نقاط مختلف آذربایجان‌شرقی برگزار شد.

انتهای پیام/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول