اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد بویین زهرا:

جمع‌آوری 500 میلیون ریال در جشن عاطفه‌های بویین زهرا

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد بویین زهرا با بیان اینکه حمایت از ایتام موجب سعادتمندی و عزت جامعه اسلامی می‌شود از جمع‌آوری 500 میلیون ریال در جشن عاطفه‌های بویین زهرا خبر داد.

جمع‌آوری 500 میلیون ریال در جشن عاطفه‌های بویین زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین حجت‌الله غلامی عصر امروز در جلسه کمیته امداد شهرستان بویین زهرا با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از 550 میلیون ریال مشارکت‌های شهروندی در ایام جشن عاطفه‌ها در بخش‌های چهارگانه این شهرستان جمع‌آوری شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: همچنین در سال جاری پیش‌بینی می‌شود که بیش از یک میلیارد ریال از صندوق‌های ویژه جمع‌آوری هدایای جشن عاطفه‌ها در سطح این شهرستان توسط نمایندگی‌های این کمیته در مناطق مختلف جمع‌آوری شود.

وی با بیان اینکه مشارکت‌های مردمی در کمیته امداد از اهمیت ویژه‌ای تا کنون برخوردار بوده است، تصریح کرد: شهروندان بویین زهرایی در سال گذشته کمک‌ها و نذورات بسیاری را در راستای محرومیت‌زدایی و یاری‌گیری به ایتام و نیازمندان در این شهرستان اهدا کردند.

مدیر کمیته امداد شهرستان بویین زهرا با اشاره به رسالت‌های مهم این کمیته در راستای دستگیری و یاری از خانواده‌های زیر پوشش و نیازمند در کشور عنوان کرد: تداوم ارتباط با محرومان و افراد کم‌بضاعت علاوه بر پیوند قلوب سبب سعادت و عاقبت به‌ خیری شهروندان می‌شود.

غلامی ادامه داد: سازندگی و خدمت‌رسانی به روستائیان کم درآمد نیز با جدیت در بویین زهرا پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه ایجاد امکانات آموزشی برای ایتام و حمایت از نخبگان بدون حامی از برنامه‌های جاری کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بویین زهرا است، عنوان کرد: در این عرصه کمیته امداد با همکاری ادارات و نهادهای دولتی دیگر دست به فعالیت‌های متنوعی در سطح شهرستان بویین زهرا زده که سبب بهره‌مندی بیشتر نیازمندان از امکانات اجتماعی شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان بویین زهرا ادامه داد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای برای جوانان زیر پوشش نیز جزو کار‌هایی است که تا پایان سال به طور مستمر توسط این کمیته در بویین زهرا اجرا می‌شود.

غلامی اضافه کرد: همچنین در حوزه تأمین جهیزیه برای خانوار‌های زیر پوشش نیز کمیته امداد شهرستان بویین زهرا تاکنون فعالیت‌ها و اقدامات خویش را در قالب طرح حمایت از ایتام  انجام داده است.

وی عنوان کرد: امیدواریم که تلاش‌ها برای از بین بردن مسئله فقر و محرومیت در جامعه تداوم یابد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول