اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان‌شمالی خبر داد

کمک 3.5 میلیارد ریالی مردم خراسان‌شمالی در جشن عاطفه‌ها

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی گفت: بر اساس آمار اولیه مردم استان در جشن عاطفه‌ها مبلغی بالغ بر سه میلیارد و 665 میلیون ریال به دانش آموزان نیازمند کمک کردند.

کمک 3.5 میلیارد ریالی مردم خراسان‌شمالی در جشن عاطفه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی، برات سلیمی با بیان اینکه جمع‌آوری کمک‌ها هنوز ادامه دارد، اظهار کرد: این کمک‌ها که به صورت نقدی و غیرنقدی است در کمترین زمان در بین دانش‌آموزان مددجو و نیازمند توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از این مبلغ 562 میلیون ریال به صورت نقدی، یک میلیارد و 633 میلیون ریال کالا و یک میلیارد و 470 میلیون ریال تعهد مدارس است، افزود: کمک‌های جشن عاطفه‌ها از پایگاه‌های سطح شهر، روستاها و مدارس جمع‌آوری شده است.

سلیمی با بیان اینکه هزار و 125 پایگاه در خراسان‌شمالی برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی استان در جشن عاطفه‌ها دایر شد، گفت: از این تعداد 58 پایگاه در سطح شهرهای استان، 70 مورد در مساجد، 252 مورد در روستاهای استان و 745 پایگاه نیز در مدارس شهری و روستایی قرار داشتند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی تصریح کرد: در جشن عاطفه‌های سال گذشته مردم استان سه میلیارد و 306 میلیون ریال به دانش‌آموزان نیازمند کمک کردند.

سلیمی خاطرنشان کرد: از مجموع کمک‌های جمع‌آوری شده امسال مبلغ 392 میلیون ریال مربوط به اسفراین، 349 میلیون ریال جاجرم، 305 میلیون ریال شیروان، 419 میلیون ریال مانه و سملقان، 62 میلیون ریال فاروج،491  میلیون ریال گرمه و یک میلیارد و 647 میلیون ریال نیز مربوط به شهرستان بجنورد است.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول