اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد استان زنجان خبر داد

افزایش 65 درصدی کمک‌های مردم زنجان در جشن عاطفه‌ها

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان از افزایش 65 درصدی کمک‌های مردم استان زنجان در جشن عاطفه‌ها خبر داد.

افزایش 65 درصدی کمک‌های مردم زنجان در جشن عاطفه‌ها

رضا حسنلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: امسال بیش از 750 پایگاه جشن عاطفه‌ها توسط کمیته امداد در استان زنجان دایر شده بود.

وی با اشاره به اینکه امسال با همه مدارس استان زنجان به منظور برپایی پایگاه‌های کمیته امداد در قالب جشن عاطفه‌ها هماهنگی شده بود، افزود: بنا به گزارش رسیده از مدارس استان زنجان تا کنون 257 میلیون ریال کمک مردمی از مدارس و آموزشگاه‌ها جمع‌آوری شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان همچنین با اشاره به اینکه در پایگاه‌های برپا شده در ادارات استان زنجان نیز مبلغ 23 میلیون ریال کمک مردمی جمع‌آوری شده است، افزود: از محل برگزاری پایگاه‌های برگزار شده در مصلی‌های نماز جمعه نیز 77 میلیون ریال کمک مردمی جمع‌آوری شده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه از محل پایگاه‌های دایر شده در مساجد استان نیز 10 میلیون ریال جمع‌آوری شده است، اضافه کرد: از محل پایگاه‌های برگزار شده در معابر استان نیز مبلغ یک میلیارد و 479 میلیون ریال کمک مردمی جمع‌آوری شده است.

حسنلو با بیان اینکه امسال مبلغ 2 میلیارد و 480 میلیون ریال از محل جشن عاطفه‌ها در استان زنجان جمع‌آوری شده است، افزود: این مبلغ در مقایسه با سال قبل از آن دارای افزایش 65 درصدی است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه هنوز آمار مبالغ کمک‌های مردمی در قالب جشن عاطفه‌ها قطعی نشده است، افزود: میزان رشد کمک‌های مردمی در قالب این جشن در مقایسه با کل مبلغ جمع‌آوری شده در سال گذشته صورت گرفته است.

لازم به ذکر است، به گفته معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان امسال مراسم ملی و معنوی جشن عاطفه‌ها در همه مدارس استان زنجان برگزار شد، که به گفته این مسئول یکی از اهداف برگزاری این جشن آشنا شدن دانش‌آموزان با فرهنگ انفاق و احسان است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول