اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان اصفهان خبر داد

احداث مجتمع‌های بین راهی در جاده طریق‌الرضا

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان گفت: جاده طریق‌الرضا یک درصد از جابه‌جایی زائران امام رضا(ع) را بر عهده دارد که لازم است با توجه به این خصوصیت مجتمع‌های بین راهی در این مسیر ایجاد شود.

احداث مجتمع‌های بین راهی در جاده طریق‌الرضا

حسینعلی شمعانیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به راه‌سازی جاده طریق‌الرضای شهرستان نایین اظهار کرد: جاده طریق‌الرضا از جاده‌های بسیار با اهمیتی به لحاظ اتصال راه‌های شرق و غرب کل استان و ترانزیت حمل‌ونقل است.

وی با بیان اینکه یک درصد از جابه‌جایی مسافران از طریق این جاده در نایین صورت می‌گیرد، افزود: باید خدمات بین راهی برای این مسیر ایجاد شود.

مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان اصفهان تصریح کرد: پیش‌بینی کرده‌ایم که یک مجتمع خدمات بین راهی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و با اعتبار یک دهم میلیارد تومان در آذرماه جاری ایجاد شود.

این مسئول ادامه داد: ایستگاه جدید نایین با صرف هزینه 10 میلیارد ریال در دست ساخت است که به بهره‌برداری می‌رسد.

شمعانیان با بیان اینکه جاده طریق‌الرضا دارای زیرساخت‌های خوبی است، افزود: در بحث مجتمع خدماتی راه ترانزیت در حوزه استان در مسیر جندق، معلمان، چوپانان، اردکان، نایین و انارک پیش‌بینی شده که با پیگیری اداره کل راه و شهرسازی نیز به اتمام می‌رسد.

وی با تاکید به اینکه این جاده در تابستان، ایام نوروز و شهادت امام رضا(ع) شاهد رفت و آمد زائران است، لازم است که علاوه بر زیر ساخت مجتمع بین راهی، دستگاه امدادرسان اورژانس هم در این جاده لحاظ شود.

مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان اصفهان متذکر شد: لازم است که اورژانس از طریق هلال احمر و بخش خصوصی حداقل در برخی از فصول در این مسیر خدمات‌رسانی کند.

این مسئول برق‌دار شدن برخی از نقاط را که مکان‌نمایی برای مجتمع‌های خدمات رفاهی شده است را یکی دیگر از نیازهای این جاده برشمرد.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول