اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر:

طول شبکه راه‌های بوشهر به بیش از 4 هزار کیلومتر رسید

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: طول شبکه راه‌های استان بوشهر به 4 هزار و 185 کیلومتر رسیده است.

طول شبکه راه‌های بوشهر به بیش از 4 هزار کیلومتر رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر علیرضا صفایی صبح امروز در بازدید از پروژه‌های راهسازی استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر 604 کیلومتر بزرگراه، 916 کیلومتر راه فرعی، 456 کیلومتر راه اصلی، 2 هزار و 209 کیلومتر راه روستایی دارد.

وی افزود: بوشهر به عنوان نخستین استانی است که شبکه راه‌های بالای 50 خانوار آن تکمیل شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی بوشهر با اشاره به سه پروژه سفر رهبر معظم انقلاب به عسلویه گفت: احداث کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نخل تقی با یک میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

صفایی افزود: حوزه علمیه برادران کنگان نیز با یک میلیارد و 800 میلیون تومان و 30 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست و کانون پرورش فکری سیراف نیز در اعتبارات سال 91 لحاظ شده است.

وی بیان کرد: اجرای محور قائمه بابامیدان، حذف 50 نقطه حادثه‌خیز، آسفالت روستاهای بالای 50 خانوار نیز از دیگر اقدامات انجام شده و در دست انجام در بخش راه است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر اضافه کرد: ساخت بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر به اتمام رسیده و در حال انجام کارهای پایانی ساخت است تا در اسرع وقت تجهیز شود.

صفایی یادآور شد: بیمارستان 160 تختخوابی برازجان نیز با 85 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است که از پروژه‌های مهم و حیاتی در استان بوشهر است.

وی با اشاره به سهمیه 31 هزار و 700 واحدی مسکن برای استان بوشهر گفت: در سه ماهه نخست امسال 10 هزار و 789 واحد مسکونی با حضور وزیر راه و شهرسازی در استان افتتاح شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر تصریح کرد: ساخت 4 هزار و 500 واحد مسکونی در شهرهای بالای 25 هزار خانوار، زیر 25 هزار خانوار و شهرهای جدید و بافت قدیم در دستور کار است.

صفایی خاطر نشان کرد: 10 کیلومتر از اتوبان برازجان، گناوه و دیلم و 3.8 کیلومتر از محور دالکی به کنار تخته از پروژه‌های آماده افتتاح است ضمن اینکه عملیات اجرایی اتوبان عالی شهر به اتمام رسیده و در حال خط کشی است.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول