اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ثروتی:

موافق جدی طرح سوال از رئیس جمهور هستم

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به التهابات بازار ارز، گفت:‌ من از موافقان جدی و امضاءکننده طرح سوال از رئیس‌جمهور هستم.

موافق جدی طرح سوال از رئیس جمهور هستم

موسی‌الرضا ثروتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: من از امضاءکنندگان طرح سوال از رئیس جمهور و از موافقان جدی این طرح هستم.

وی با اشاره به التهاب بازار ارز و کالاهای مصرفی طی روزهای گذشته، افزود: وظیفه کنترل بازار بر دوش دولت بوده و دولت نمی‌تواند از انجام این وظیفه سر باز زند.

ثروتی با تاکید بر اینکه نرخ سود بانکی در خارج از کشور یک درصد است، گفت: اکنون نرخ سود بانکی در کشورمان نسبت به کشورهای دیگر بالا بوده که این تورم‌زاست.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اکنون به خاطر بالابودن قیمت ارز خیلی از ایرانی‌های خارج از کشور حاضر هستند ارز خودشان را بفروشند، تصریح کرد: البته این تابع شرایط خاصی است.

به گزارش فارس طرح سوال از رئیس جمهور با 80 امضا به حدنصاب قانونی رسیده است.

ثروتی در بخش دیگری با بیان اینکه ایجاد کنارگذر جنوبی بجنورد در کارگروه ماده 215 مصوب شده است، افزود: در معاونت نظارت راهبردی ریاست جمهوری 15 میلیارد ریال اعتبار به همین منظور اختصاص داده‌اند و به استانداری هم ابلاغ شده و در پیوست جدول 1-10 آمده است، ولی متأسفانه نه پروژه‌ای آغاز شده و نه اقدامی از سوی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌شمالی انجام شده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌شمالی معتقد است تا زمانی که از استانداری این موضوع ابلاغ نشود، کار آغاز نخواهد شد و این روش بدی است.

وی اظهار کرد: مدیران باید کار را آغاز کرده و به خاطر سردسیر بودن استان پروژه‌ها را این دست و آن دست نکنند.

به گفته عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، با وجود گذشت هفت ماه از سال اداره‌کل راه و شهرسازی پروژه‌ای را آغاز نکرده و این برای استانی که نیازمند اجرای پروژه‌های راهسازی برای ارتقای شاخص‌های توسعه بوده، شایسته نیست.

وی گفت: بودجه این پروژه به استان ابلاغ شده لیکن به خاطر گرفتن موافقت‌نامه با تاخیر مواجه است که باید در این زمینه تدبیر شود.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول