اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جم:

تمام پروژه‌های عمرانی سال 91 در شهرستان جم اجرایی شدند

خبرگزاری فارس: فرماندار جم گفت: تمام پروژه‌های عمرانی سال 91 در شهرستان جم اجرایی شدند که امیدوار هستیم به زودی تکمیل شوند.

تمام پروژه‌های عمرانی سال 91 در شهرستان جم اجرایی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از جم خلیل عبداللهی یکشنبه شب در بازدید از پروژه عمرانی راه روستایی علی‌آباد به دانشگاه پیام نور جم اظهار داشت: در دولت نهم و دهم شاهد اجرای طرح‌های مهمی در محرومیت‌زدایی از روستاهای دورافتاده هستیم و به فضل خدا این روند تداوم خواهد داشت.

وی افزود: ارائه خدمات مطلوب به مردم و جلب رضایت مردم از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان است و در این مسیر نهایت توان و ظرفیت موجود را به کار می‌گیریم.

فرماندار جم با بیان اینکه تمام پروژه‌های عمرانی سال 91 در شهرستان جم اجرایی شدند خاطر نشان کرد: با تلاش مسئولان شاهد اجرایی شدن پروژه‌های عمرانی این شهرستان هستیم که انتظار داریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گیرند.

عبداللهی با بیان اینکه راه ارتباطی کلید همه مشکلات است افزود: نهضت راه‌سازی یک عبادت بزرگ در کشور ما محسوب می‌شود.

فرماندار جم بیان کرد: پروژه مذکور از اعتبارات سال 91شهرستان جم است که با اعتباری بالغ بر 800 میلیون تومان به طول 650 متر عملیات اجرایی آن آغاز شده که با پیشرفت 80 درصدی این پروژه در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

عبداللهی ضمن تشکر از اداره راه و شهرسازی به دلیل سرعت در اجرای این پروژه خواستار تداوم این تلاش‌ها در تسریع توسعه شهرستان شدند.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان جم نیز طی گزارشی از روند اجرایی پروژه اظهار داشت: پروژه مذکور یکی از سریع‌ترین پروژه‌های در دست احداث در این شهرستان است.

محمد ایمانی گفت: دولت نهم و دهم در توسعه راه و بزرگراه در مناطق مختلف اهتمام ویژه‌ای دارند و به ویژه در جم اقدامات ارزشمندی صورت گرفته است.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول