اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زنجان خبر داد

اجرای برنامه یک هفته با کانون همزمان با هفته کودک در زنجان

خبرگزاری فارس: معاون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: برنامه یک هفته با کانون همزمان با هفته کودک در زنجان برگزار می‌شود.

اجرای برنامه یک هفته با کانون همزمان با هفته کودک در زنجان

اسدالله قمری‌نژاد امروز در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: همزمان با هفته کودک در استان زنجان برنامه‌های مختلفی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی در قالب‌های مختلف فعالیت‌های این کانون در زنجان برگزار می‌شود، افزود: دستاوردهای کانون پرورش فکری و کودکان در این هفته در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

معاون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف در زمینه نجوم در زنجان یادآور شد: برنامه‌های کانون در بخش نجوم در هفته کودک مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی آشنایی کودکان و نوجوانان با فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را از اهداف برنامه‌های هفته کودک برشمرد و گفت: در این هفته برنامه‌های مختلفی در این زمینه برگزار می‌شود.

قمری‌نژاد از افتتاح سینما، تئاتر کودک در زنجان خبر داد و گفت: همزمان با این هفته دوشنبه این سینما تئاتر ویژه کودکان در مرکز علوم و نجوم زنجان افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر سینمای اختصاصی برای کودکان در استان وجود ندارد، خاطرنشان کرد: فیلم‌های ارائه شده از سوی سینمای زنجان برای کودکان مناسب نیست.

معاون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان بر ضرورت همکاری دستگاه‌های اجرایی در برنامه‌های هفته کودک تاکید کرد و یادآور شد: برنامه‌های مختلفی با همکاری شهرداری، پلیس راهور، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و برخی دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود.

وی اجرای برنامه‌های گروهی را از برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان عنوان کرد و گفت: به این منظور و برای شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانان کانون اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

قمری‌نژاد کمک به شکوفایی خلاقیت کودکان و نوجوانان را از برنامه‌های این کانون دانست و یادآور شد: افزایش توانمندی کودکان با اجرای برنامه‌های مختلف از فعالیت‌های کانون است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های مختلف کانون با کار کارشناسی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: استعداد کودکان و نوجوانان ارزیابی شده و استعدادهای کودکان و نوجوانان با کار گروهی شکوفا می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول