اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بویراحمد:

جشن روز جهانی کودک در پارک ساحلی یاسوج برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار بویراحمد گفت: جشن روز جهانی کودک در پارک ساحلی یاسوج با حضور 30 مهد کودک برگزار می‌شود.

جشن روز جهانی کودک در پارک ساحلی یاسوج برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حمید دانش‌آموز پیش از ظهر امروز در جلسه‌ای که به مناسبت روز جهانی کودک در محل فرمانداری بویراحمد برگزار شد، اظهار کرد: دوران کودکی و رعایت ملاطفت‌های متناسب با روحیات کودکان در برنامه‌های آموزشی مهدکودک‌ها و خانواده‌ها ضروری است.

معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تامین امنیت روانی، اجتماعی، تغذیه، آموزشی، کودکان پیامد مهمی در بزرگسالی خواهد داشت.

دانش‌آموز ریشه بسیاری از کج‌روی‌های جوانان را در تربیت و آموزش‌های دوران کودکی دانست، بیان داشت: خانواده بهترین جایگاه تامین نیاز‌ها و ایجاد امنیت و نشاط در کودکان است که تحکیم بنیان آن تضمین کننده تحکیم‌ بنیان‌ها در جامعه است.

معاون فرماندار بویراحمد با تشریح برنامه‌های این روز و هفته کودک در شهرستان بویراحمد، خواستار تعامل و همکاری تمامی دستگاه‌ها جهت برگزاری و برقراری نظم و امنیت این جشن شد.

دانش‌آموز گفت: جشن بزرگی در روز 16 مهر ماه با حضور کودکان 30 مهد کودک در شهر یاسوج در محل پارک ساحلی برگزار می‌شود که کودکان با تجمع در بلوار عدل به سمت پارک ساحلی راهپیمایی خواهند کرد.

وی افزود: در این جشن کودکان پرچم‌هایی حاوی مضامینی چون لبیک یا رسول‌الله در محکومیت فیلم توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) در دست دارند.

معاون فرماندار بویراحمد تاکید کرد: هماهنگی‌های لازم با شهرداری جهت آماده‌سازی فضای پارک ساحلی، نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی برای تامین امنیت جشن و کنترل ترافیک در مسیرهای تردد کودکان، هلال احمر جهت اقدامات پزشکی احتمالی و برنامه‌ریزی برای اجرای مانور زلزله و سایر نهاد‌ها و دستگا‌‌ه‌ها صورت گرفته است که ضروری است کلیه این دستگا‌ه‌ها در این روز بیشتر‌ین فعالیت‌های خود را بر این جشن متمرکز کنند.

انتهای پیام/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول