اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش کردستان خبر داد

برگزاری ویژه برنامه‌های روز جهانی کودک در کردستان

خبرگزاری فارس: معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کردستان از برگزاری ویژه برنامه روز جهانی کودک در این استان خبر داد.

برگزاری ویژه برنامه‌های روز جهانی کودک در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، صدیقه عبداللهی ظهر امروز در نشست کمیته استانی بزرگداشت روز جهانی کودک در سنندج اظهار کرد: این ویژه برنامه‌ها به مناسبت روز جهانی کودک و از 15 تا 21 مهرماه امسال برگزار می‌شود.

وی کودکی را از مهم‌ترین و حساس‌ترین دوران رشد و شکل‌گیری شخصیت و هویت انسان ذکر و خاطرنشان کرد: به همین منظور و در راستای سیاستگذاری و طراحی راهکارها و بسترسازی در جلب حمایت‌های مسئولان و آحاد جامعه، خانواده و نیز مشارکت فعال کودکان برنامه‌هایی برای هفته ملی کودک تدوین شده است.

وی ضمن تشریح دستورالعمل برگزاری مراسم ویژه روز جهانی و هفته ملی کودک گفت: این برنامه‌ها با هدف ارتقای همه‌جانبه سطح سلامت و تکامل کودکان تدوین شده است تا با همکاری و هماهنگی سایر نهادها و ارگان‌های مرتبط  زمینه این امر فراهم شود.

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کردستان برگزاری جشن در سطح کلیه مراکز آموزشی و پیش‌دبستانی، دیدار مسئولان با کودکان در مراکز آموزشی مناطق حاشیه‌ای، دیدار مسئولان با کودکان استثنایی و مراکز اختلالات یادگیری، برگزاری نشست‌های تخصصی و برنامه‌های متناسب با محوریت کودکان و تدارک اردوهای مناسب برای حضور دانش‌آموزان در برنامه‌های خاص این هفته، را از مهم‌ترین عناوین برنامه‌های آموزش و پرورش بیان کرد.

عبداللهی همچنین برگزاری جشنواره‌های مختلف متناسب با عناوین روزهای این هفته و همکاری با مراکز بهداشت و سایر ادارات و نهادهای مرتبط مانند هلال‌احمر، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و بهزیستی را از دیگر اقداماتی برشمرد که در هفته ملی کودک در استان برگزار می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار توجه بیشتر و اهمیت به  کودکان به عنوان سرمایه‌های ملی و آینده‌سازان ایران اسلامی شد و بر فراهم کردن زمینه مشارکت دانش‌آموزان و خانواده‌ها در برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی تاکید کرد.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول