اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس صورت گرفت

برگزاری مراسم روز جهانی کودک در شیراز

خبرگزاری فارس: به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس مراسم روز جهانی کودک در شیراز برگزار شد.

برگزاری مراسم روز جهانی کودک در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس در این مراسم اظهار داشت: تمام بزرگسالان باید به گونه‌ای بیندیشند که کودکان را درک کنند و به آنها محبت بورزند.

مجتبی حق‌پرست ادامه داد: برنامه یک هفته با کانون همزمان با سراسر کشور از 15 مهر ماه در مراکز کانون پرورش فکری ثابت و سیار استان فارس برگزار می‌شود که تا 21 همین ماه ادامه دارد.

وی افزود: در این هفته برنامه‌های مختلفی در کشور اجرا می‌شود که از جمله آنها می‌توان به برگزاری نمایشگاه و کارگاه نشریه‌نگاری، نمایش فیلم و انیمیشن ساخت اعضای کانون، برپایی نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی اعضای کانون، اجرای بازی‌های محلی، برپایی کارگاه‌های نقاشی، کاردستی، شعر و قصه‌نویسی اشاره کرد.

حق‌پرست ادامه داد: در برگزاری این هفته، سعی کردیم تمام مراکز سیار و ثابت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس زیر پوشش قرار گیرد و بر همین اساس برنامه‌های مختلفی متناسب با هر مکان برگزار می‌شود.

این مسئول متذکر شد: در این هفته از اعضای فعال مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس تقدیر به عمل می‌آید و همچنین بن تخفیف خرید محصولات فرهنگی کودک در این استان توزیع می‌شود.

به گزارش فارس، فرماندار شیراز نیز در این مراسم حضور داشت و با بیانی ساده به تشریح موضوعاتی برای کودکان و نوباوگان حاضر در جلسه پرداخت.

انتهای پیام/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول