اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شعار «ما پیامبر را دوست داریم»

همایش روز جهانی کودک در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: همایش روز جهانی کودک با شعار «ما پیامبر را دوست داریم» در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

همایش روز جهانی کودک در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

مهین پردال در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: به مناسبت روز جهانی کودک تعدادی از مهدکودک‌ها و دبستان‌های استان کهگیلویه بویراحمد در میادین شهرها و مراکز بخش‌ها تجمع و با اجرای برنامه‌های فرهنگی عشق و علاقه خود به پیامبر اعظم (ص) را به نمایش می‌گذارند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این همایش، پیاده‌روی کودکان، برگزاری همایش مهارت فرزندپروری، مسابقه نقاشی از دیگر برنامه‌هایی است که با مشارکت دستگاه‌های اجرایی متولی برگزار می‌شود.

وی گفت: با توجه به پیشرفت روزانه تکنولوژی و علم در جهان ضرورت دارد، فرصت‌ و تهدیدهای کودکان در بستر فناوری جدید را دریافته و به خوبی آن را هدایت کنیم.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید به روشی عمل شود تا کودکان ضمن آشنایی با فناوری جدید باید و نبایدها را آموخته و از آن استفاده صحیح کنند.

پردال تصریح کرد: با توجه به حربه‌های دشمنان در تهاجم فرهنگی به روش‌های مختلف، برنامه‌ریزی با محوریت هویت اسلامی برای کودکان یک ضرورت است و معلمان و والدین باید توجه ویژ‌ه‌‌ای به این امر مهم داشته باشند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول