اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زنان و خانواده استانداری خراسان‌رضوی تاکید کرد

همکاری دستگاه‌های اجرایی در اجرای برنامه‌های هفته کودک

خبرگزاری فارس: مدیرکل زنان و خانواده استانداری خراسان‌رضوی بر وابستگی عمیق کیفیت دوران کودکی در آینده و سلامت جسم و روان اجتماع تاکید کرد و خواستار همکاری دستگاه‌های اجرایی در اجرای برنامه‌های هفته کودک شد.

همکاری دستگاه‌های اجرایی در اجرای برنامه‌های هفته کودک

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، صدیقه خدیوی در جلسه شورای سیاستگذاری برنامه‌های هفته کودک اظهار کرد: محدویت‌های جسمانی و عقلانی کودکان، کنجکاوی و الگوپذیری آنان لزوم توجه والدین و تمام مسئولان ذی‌ربط به اقتضائات این دوران را ضروری می‌سازد.

مدیرکل زنان و خانواده استانداری خراسان‌رضوی ادامه داد: هفته کودک فرصتی برای هم‌افزایی درون و برون بخشی، آگاهی بخشیدن به جامعه در رابطه با نیازهای کودکان و ارتقای سطح سلامت و تکامل فکری آنان محسوب می‌شود.

وی تاکید کرد: آموزه‌های ناب اسلامی درباره کودکان باید محور تمام برنامه‌های این هفته قرار گیرد.

خدیوی با اشاره به آغاز برنامه‌های هفته کودک از 15 لغایت 21 مهر ماه و انتخاب شعار کودک، خانواده، جامعه برای این هفته افزود: کودک، خانواده، رسانه؛ کودک، آموزش؛ مراقبت و سلامت؛ کودک، بازی، تربیت؛ کودک و  ایمنی اسامی روزهای اول تا چهارم هفته یاد شده هستند.

وی از حقوق کودک؛ کودک با نیازهای ویژه کودک، شهرنشینی، طبیعت و میراث فرهنگی به عنوان اسامی دیگر روزهای هفته کودک یاد کرد.

مدیرکل زنان و خانواده استانداری خراسان‌رضوی خواستار تعامل تمام دستگاه‌های اجرایی دخیل در امر کودکان برای برگزاری شایسته برنامه‌های این هفته شد و گفت: معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد به عنوان متولی اصلی اجرای این برنامه‌ها و دفتر زنان و خانواده استانداری خراسان‌رضوی ناظر چگونگی اجرای آن است.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول