اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر گرگان:

برنامه‌های روز کودک زمینه‌ساز خودباوری شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر گرگان در خصوص اهمیت روز جهانی کودک گفت: در برنامه‌های روز کودک باید سعی شود تا برنامه‌ها زمینه‌ساز خودباوری در کودکان باشد.

برنامه‌های روز کودک زمینه‌ساز خودباوری شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حبیب‌الله قلیش‌لی صبح امروز در جمع اعضای شورای اسلامی شهر گرگان اظهار داشت: فعالیت‌هایی که برای کودکان در روز جهانی کودک تدارک دیده می‌شود باید شاد، پرتحرک و جذاب باشد چرا که توجه به این مهم کشف استعدادهای آنان را رقم خواهد زد.

وی با تاکید بر اینکه عدم برنامه‌ریزی برای جمعیت سالمندی یک تهدید است تصریح کرد: سالمندی به معنای نقطه ضعف نیست بلکه فرصتی برای شکوفایی دوباره تلقی می‌شود و سالمندان باید از این فرصت به وجود آمده به درستی بهره بگیرند.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان در خصوص روز ملی کاهش اثرات بلایای طبیعی تصریح کرد: با توجه به اینکه استان گلستان کانون سیل و زلزله است لذا اقدامات پیشگیرانه در این زمینه ضروری بوده و باید آن را مورد توجه قرار داد.

قلیش‌لی همچنین سالروز بزرگداشت حافظ یکی از شاعران بزرگ ایران را تبریک گفت.

وی همچنین اقدام وقیحانه در اهانت به ساحت پیامبر گرامی اسلام (ص) را از سوی استکبار محکوم کرد و گفت: دشمنان اسلام هر از چندگاهی علیه مقدسات دینی و اسلامی موج تخریبی ایجاد می‌کنند و سعی دارند تا از طریق توهین به ارزش‌های اسلامی، غیرت دینی را از مسلمانان بزدایند اما همان طور که در سراسر دنیا نیز شاهد هستیم هنوز آتش خشم مردم خاموش نشده و شاهد تجمعات و راهپیمایی‌ها در این زمینه هستیم.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول