اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جشنواره تئاتر کودک و نوجوان ـ 115

8 نمایش در نخستین روز برگزاری جشنواره تئاتر کودک اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: هشت نمایش در نخستین روز برگزاری نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در بخش‌های صحنه‌ای و خیابانی اجرا می‌شود.

8 نمایش در نخستین روز برگزاری جشنواره تئاتر کودک اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از ستاد خبری نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، نمایش «مترسک» به کارگردانی محمدحسن معجونی و نویسندگی جابر رمضانی و پوریا کاکاوند از تهران در سالن اصلی مجتمع فرهنگی هنری بوعلی سینای همدان اجرا می‌شود.

نمایش «ستاره‌های جیبی» با نویسندگی و کارگردانی نیما بیگلریان از همدان در سالن پلاتوی مجتمع فرهنگی هنری بوعلی سینا به اجرا درمی‌آید.

همچنین نمایش «گلاب» به نویسندگی و کارگردانی محسن پورقاسمی از همدان در تالار فجر و نمایش «من و تو و بستور» با نویسندگی و کارگردانی سعید تشکری از مشهد نیز در مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی اجرا می‌شود.

اجرای نمایش «کوسه گلین» به کارگردانی مرضیه درخشان‌نیا و نویسندگی فؤاد ابراهیمیان از همدان در کانون مهدیه نیز از برنامه‌های نخستین روز جشنواره است.

نمایش‌های خیابانی نیز در نخستین روز برگزاری نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان اجرا می‌شود.

نمایش‌های خیابانی «ماشین اسباب‌بازی» به کارگردانی مهدی حبیبی از ملایر، «بیگانگان در شهر» به کارگردانی فؤاد ابراهیمیان از همدان و «اون پایین آنتن نمی‌ده» به کارگردانی فرامرز قلیچ‌خانی از کرج در تپه مصلی همدان اجرا می‌شود.

نمایش‌های خیابانی «بیگانگان در شهر» به کارگردانی فؤاد ابراهیمیان از همدان و «ماشین اسباب‌بازی» به کارگردانی مهدی حبیبی از ملایر در آرامگاه بوعلی سینای همدان به اجرا درمی‌آید.

همچنین نمایش‌های خیابانی «ماشین اسباب‌بازی» به کارگردانی «مهدی حبیبی» از ملایر و نمایش «اون پایین آنتن نمی‌ده» به کارگردانی «فرامرز قلیچ‌خانی» از کرج در بوستان مردم همدان اجرا می‌شود.

گفتنی است، نمایش‌های بخش صحنه‌ای در سانس‌های 10، 16 و 18 به روی صحنه می‌رود و نمایش‌های بخش خیابانی نیز در ساعات 11، 17 و 19 اجرا می‌شود.

نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان 16 تا 22 مهرماه امسال در همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول