اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز جهانی کودک صورت گرفت

اهدای جوایز کودکان خراسان جنوبی به کودکان زلزله‌زده آذربایجان

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان خراسان جنوبی گفت: به مناسبت روز جهانی کودک جوایز اعضای کانون‌های فرهنگی کودکان استان به کودکان زلزله‌زده آذربایجان اهدا می‌شود.

اهدای جوایز کودکان خراسان جنوبی به کودکان زلزله‌زده آذربایجان

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، عبدالرضا صمدی عصر امروز در مراسم افتتاحیه جشنواره یک هفته با کانون با بیان اینکه کودکان باید دقت بالایی داشته باشند، اظهار کرد: از بهترین روش‌هایی که سبب می‌شود کودکان و نوجوانان خلاق شوند انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنری مانند قصه گفتن، نقاشی کردن و شرکت در کار گروهی است.

وی به فعالیت‌های کانون پرورش فکری استان اشاره کرد و گفت: در جشنواره یک هفته با کانون کارهای فرهنگی، هنری و ادبی انجام می‌شود که زمینه‌ای برای شکوفا کردن خلاقیت کودکان است.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی کارگاه‌های نقاشی، سفالگری، عکاسی، انیمیشن، فعالیت‌های دینی، پژوهشی و کاردستی را از جمله کارگاه‌های این جشنواره عنوان کرد.

صمدی به غرفه بازی‌های رایانه‌ای اشاره کرد و افزود: غرفه بازی‌های رایانه‌ای این جشنواره فرصتی است که کودکان و نوجوانان با بازی‌های رایانه‌ای سالم آشنا شوند و از آن استفاده کنند.

وی به مشکلات کودکان زلزله‌زده آذربایجان شرقی اشاره کرد و گفت: در راستای کمک و همدردی با این کودکان حادثه دیده بسته‌های فرهنگی توسط اعضای مراکز فرهنگی و هنری استان تدارک دیدیم و به این مناطق ارسال شد تا آنان نیز در شادی روز جهانی کودک سهمی داشته باشند.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه خداوند استعدادها و توانایی‌های زیادی به انسان داده است که باید از آنها استفاده کنیم، افزود: حس خلاقیت و تلاش در کودکان باید تقویت شود و کنجکاو بودن را یاد بگیرند.

صمدی سؤال کردن را برای کودکان و نوجوانان بسیار ضروری دانست و گفت: سؤال کردن  سبب می‌شود تا کودک خلاق شود و شیوه‌ای جدید را بیاموزد.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌ها و اقدامات زیادی در این هفته توسط کانون پرورش فکری کودکان استان انجام می‌شود، تصریح کرد: جشنواره یک هفته با کانون با محوریت نمایشنامه‌خوانی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی از 15 مهر آغاز شده و تا 22 مهر ادامه دارد.

انتهای پیام/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول