اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت کاشان:

سخنان رئیس‌جمهور، خانه‌تکانی در خانه دشمن بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت کاشان گفت: سخنان رئیس‌جمهور در مقر سازمان ملل، خانه‌تکانی در خانه دشمن بود.

سخنان رئیس‌جمهور، خانه‌تکانی در خانه دشمن بود

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حجت‌الاسلام علی احتشام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان، نهمین سفر رئیس جمهوری ایران به آمریکا برای حضور در مجمع عمومی سازمان ملل را دارای دستاوردهای مهمی دانست و اظهار داشت: آخرین سفر احمدی‌نژاد به عنوان رئیس جمهوری ایران به آمریکا و حضور در مجمع عمومی سازمان ملل برای دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی اتمام حجت بود و بار دیگر مواضع روشن جمهوری اسلامی را برای جهانیان بیان کرد.

وی تصریح کرد: سخنان رئیس‌جمهور در مجمع عمومی سازمان موجب شد تا سران کشورهای دیگر نیز در سخنرانی‌های خود، سخنان رئیس جمهوری ایران و ملت انقلابی ایران را تکرار کنند.

امام جمعه موقت کاشان یادآور شد: اگر امروز سران کشورهای جهان نیز بر اهداف نظام اسلامی ایران در سخنرانی‌های خود در سازمان ملل صحه گذاشتند به معنای این است که ملت بزرگ ایران در رسانیدن پیام انقلاب اسلامی به جهانیان موفق بوده است.

احتشام ادامه داد: این پیروزی ملت ایران در جهان همراه با سختی‌ها و مشقت‌های فراوانی بوده است و به این سادگی به دست نیامده که با تهدیدهای پوچ و توخالی و تحریم‌های دشمن تسلیم شود و آن را از دست بدهد.

وی همچنین عدم اشاره رئیس جمهوری به برگزاری مانور نظامی آمریکا در خلیج فارس را نشانه بی‌اهمیت دانستن این مانور در برابر قدرت نظامی جمهوری اسلامی دانست.

امام جمعه موقت کاشان در ادامه توهین به پیامبر اسلام(ص) را محکوم کرد و گفت: جریحه‌دار کردن قلب 1.5 میلیارد مسلمان جهان به خاطر سیلی است که دشمن از اسلام خورده است.

وی، هدف دشمن از ساخت فیلم موهن نسبت به پیامبر اکرم(ص) را کوچک کردن و از بین بردن قداست و پاکی دین اسلام دانست و متذکر شد: آنها با بیداری اسلامی و گسترش آن در جهان از اسلام ضربه خورده‌اند و هدف دشمنان تنها پیامبر اکرم(ص) نبوده بلکه تمام انبیای الهی است.

امام جمعه موقت کاشان در ادامه با تبریک روز آتش‌نشانی و ایمنی گفت: آتش‌نشانان افرادی هستند که بدون هیاهو در صحنه‌ها حاضر شده و با خطر انداختن جان خود، جان انسان دیگری را نجات می‌دهند.

وی همچنین بر معرفی خدمات و فعالیت‌های آتش‌نشان در جامعه تأکید کرد و بیان داشت: فعالیت‌ها و خدمات آتش‌نشانان در جامعه برای مردم شناخته شده نیست و عدم آشنایی مردم با فعالیت آتش‌نشانان موجب خسارت‌های فراوانی برای مردم شده است.

خطیب نماز جمعه کاشان در ادامه با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید و نیاز برخی از دانش‌آموزان به کمک‌های خیرخواهانه مردمی بیان داشت: کمک به دانش‌آموزان نیازمند در جشن عاطفه‌ها یک وظیفه انسانی برای آحاد جامعه است تا خود را در این ثواب معنوی شریک کنند.

احتشام همچنین مردم زلزله‌زده آذربایجان را نیازمند حمایت مردم کشور دانست و افزود: سرمای زودرس در آذربایجان و داشتن سرپناهی مناسب یکی از مهم‌ترین نیازهای امروز مردم زلزله‌زده است.

وی افزود: مردم خیّر شهرستان کاشان در امر احداث 300 خانه و مسجد در مناطق زلزله‌زده مشارکت دارند. 

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول