اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار لرستان:

سخنان رئیس جمهور در نیویورک تکرار قاطعیت ایران اسلامی بود

خبرگزاری فارس: استاندار لرستان گفت: سخنان رئیس جمهور در نیویورک لرزه بر اندام استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا انداخت و یک بار دیگر قاطعیت ایران اسلامی را به جهانیان نشان داد.

سخنان رئیس جمهور در نیویورک تکرار قاطعیت ایران اسلامی بود

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حبیب الله دهمرده ظهر امروز در دیدار فرماندهان و مسئولان نیروی انتظامی استان لرستان به مناسبت آغاز هفته ناجا در خرم‌آباد ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به سخنان دکتر احمدی نژاد در نیویورک اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز به پشتوانه و حمایت مقام معظم رهبری و مردم حرفی تازه برای جهان دارد که این یک نعمت الهی است و باید قدر آن را بدانیم.

دهمرده افزود: رئیس جمهور با شجاعت و اقتدار در سازمان ملل سخنرانی کرد و آن همه برنامه‏ریزی برای اینکه تعداد زیادی از سران جلسه را ترک کنند، موفقیت‏آمیز نبود و فقط دو کشور اسرائیل و کانادا این کار را انجام دادند که این کار هم از نشانه پستی و ضعف آنان بود.

وی یادآور شد: سخنان احمدی نژاد در سازمان ملل یک بار دیگر قاطعیت ایران اسلامی را در بخش‌های مختلف به نمایش گذاشت و دنیا متوجه ایران اسلامی شد.

استاندار لرستان در ادامه ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: سرمایه نیروی انتظامی، اعتماد و وثوق مردم به این نیرو است و رشد و توسعه کشور حاصل نظم و امنیتی است که توسط نیروهای انتظامی و امنیتی تامین شده است.

دهمرده با بیان اینکه نیروی انتظامی شب و روز مخلصانه ایثار می‏کنند، تا مردم احساس امنیت کنند، خطاب به آنان گفت: حرکت و کار شما فقط به لرستان و ایران اسلامی محدود نمی‎شود، بلکه فراتر از آن است، شما نماینده آزادی‎خواهان بشریت هستید و نقش برجسته‏ای در دنیای امروز ایفا می‎کنید.

استاندار لرستان از نیروی انتظامی به عنوان سرمایه نظام نام برد و گفت: نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت و آسایش مردم عملکرد قابل توجهی داشته که قابل تقدیر است.

در ادامه این مراسم که با حضور جمعی از فرماندهان ارشد نظامی استان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره 448 شهید و 527 جانباز و آزاده نیروی انتظامی استان لرستان، از خانواده معظم شهدا، جانباز و ایثارگر این نیرو و نیز پرسنل فعال و نمونه ناجا تجلیل شد.

انتهای پیام/ل۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول