اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر تعاون خبر داد

ابلاغ سند توسعه تعاون توسط رئیس جمهور

خبرگزاری فارس: معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به نهایی‌ شدن سند توسعه تعاون گفت: امیدواریم در نشست مشترک بخش تعاون کشور با هیئت دولت، این سند نیز از سوی رئیس جمهور ابلاغ شود.

ابلاغ سند توسعه تعاون توسط رئیس جمهور

غلامحسین حسینی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی فارس در مشهد، با اشاره به تعویق افتادن جلسه مشترک هیئت دولت با تعاونگران اظهار کرد: مقرر شده بود که جلسه مشترکی با حضور تعاونگران، اتاق‌های تعاون، مدیران تعاون و اتحادیه‌ها با هیئت دولت برگزار شده و برنامه‌های بخش تعاون در آن جلسه مورد بررسی و تصویب قرار گیرد.

وی افزود: در این راستا با اتاق تعاون نیز تشکیل جلسه داده و با کمیسیون‌های مربوطه در دولت نیز هماهنگ کرده بودیم که با توجه به سفر ریاست جمهوری به نیویورک این جلسه به تعویق افتاد و امیدواریم در جلسات بعدی هیئت دولت این نشست برگزار می‌شود.

*ابلاغ سند توسعه بخش تعاون از سوی رئیس جمهور در جلسه مشترک هیئت دولت با تعاونگران

معاون تعاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با اشاره به سند توسعه بخش تعاون خاطرنشان کرد: این سند در حال حاضر نهایی شده و امیدواریم که در نشست مشترک هیئت دولت با تعاونگران از سوی رئیس جمهور ابلاغ شود.

وی تصریح کرد: البته از مباحثی که در این جلسه مطرح می‌شود، می‌توان به آیین‌‌نامه ماده 24 قانون برنامه پنجم و آیین‌ نامه اجرای قانون تعاون اشاره کرد که هر دو آماده شده و در این جلسه نیز مطرح و بررسی می‌شود.

حسینی‌نیا یادآور شد: افزایش سرمایه صندوق ضمانت توسعه سرمایه‌گذاری بخش تعاون و نیز افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون از دیگر مباحثی است که در این جلسه مطرح می‌شود.

*رشد 10 برابری ارائه خدمات صندوق ضمانت توسعه سرمایه‌گذاری تعاون

معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در ادامه با اشاره افزایش سرمایه صندوق ضمانت توسعه سرمایه‌گذاری بخش تعاون گفت: امسال پیش‌بینی کردیم که تا 3 هزار میلیارد ریال ضمانت را در بخش تعاون داشته باشیم که بر این اساس در سال جاری رشد 10 برابری را در ارائه خدمات نسبت به سال گذشته شاهد خواهیم بود.

وی در مورد بانک توسعه تعاون و افزایش سرمایه این بانک خاطرنشان کرد: در سال 90 شاهد رشد 80 درصدی ارائه تسهیلات از سوی بانک توسعه تعاون نسبت به سال 89 بودیم که در همین راستا برای سال جاری نیز در برنامه رشد و جهشی قابل توجه را در ارائه تسهیلات پیش بینی کرده‌ایم.

انتهای پیام/ش10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول