اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجلاس وحدت و انسجام ملی جوانان ایرانی:

مصوبات نشست‌های استانی جوانان مستقیماً به دست رئیس جمهور می‌رسد

خبرگزاری فارس: دبیر اجلاس وحدت و انسجام ملی جوانان ایرانی گفت: مصوبات و برنامه‌های کار گروه‌ها و نشست‌های استانی جوانان در مراکز مستقیماً به اطلاع و دست رئیس جمهور می‌رسد.

مصوبات نشست‌های استانی جوانان مستقیماً به دست رئیس جمهور می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسن صید‌خانی صبح امروز در اولین نشست هم‌اندیشی جوانان استان اردبیل پیرامون دومین اجلاس وحدت و انسجام ملی جوانان اظهار داشت:‌ روال کار در کار گروه‌های استانی در تمام استان‌ها یکسان است و با تشکیل کار گروه در استان‌های سی و دوگانه کشور این طرح‌ها اجرایی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در همه استان‌ها باید به این اجلاس نگاه منطقی داشته باشیم، خاطرنشان کرد: داشتن نگرش دولتی به این اجلاس‌ها مخرب است و سبب خواهد شد تا در زمان کوتاهی رو به زوال برود.

دبیر ملی اجلاس جوانان ایرانی فرهنگ‌سازی برای استمرار این اجلاس را خواستار شد و گفت: تنها قشری که می‌تواند این فرهنگ را جاسازی و نهادینه کند خود ما جوانان هستیم که از ظرفیت خود نباید غافل شویم.

صید‌خانی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه جوان ایرانی دارای نبوغ و استعدادهای فراوان و کشف نشده‌ای است، یادآور شد: جوان باید حرف خود را بزند و نباید طوری رفتار شود تا ایده‌ها و افکار جوان در نطفه خفه شود.

این مسئول با اشاره به سخن رئیس جمهور در اولین اجلاس ملی جوانان ایران مبنی بر اینکه هر جا بی‌عدالتی دیدید چنان فریادی بزنید که صدای شما حتی به گوش من برسد، تاکید کرد: رئیس جمهور بر ارج نهادن به جوانان تاکید بسیار دارد و این امر نه تنها در طی چند ماه اخیر بلکه در اولین ماه‌های تشکیل دولت نهم با ایجاد مشاوران جوان کلید خورد و سپس ما شاهد برنامه مدیران جوان بودیم.

نماینده ویژه رئیس جمهوری در نشست‌های هم اندیشی جوانان کشور اعتماد به جوانان را سرمایه اصلی اعلام کرد و بیان داشت: اگر مسئولان به جوانان اعتماد داشته باشند در این راه نه تنها ضرر نمی‌کنند بلکه متنعم نیز خواهند شد.

صید‌خانی با تقدیر از استاندار جوان و مدیرکل ورزش و جوانان قهرمان و جوان استان اردبیل به لحاظ تهیه مقدمات این اجلاس قدردانی کرد و افزود: دومین اجلاس وحدت و انسجام ملی جوانان ایرانی در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با حضور ریاست جمهوری در تهران برگزار می‌شود و از همه جوانان نخبه و اندیشمند ایران برای شرکت در آن اجلاس دعوت خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود فضای فراهم شده در استان برای فعالیت جوانان را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت:‌ استاندار اردبیل با نگرش متفاوتی که به جوانان دارند آینده روشنی را برای این استان ترسیم کرده‌اند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول