اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سمنان:

آموزش‏ها در مدارس کیفی شود

خبرگزاری فارس: استاندار سمنان تأکید کرد: آموزش‏هایی که در مدارس استان سمنان ارائه می‏شود، باید کیفی شود.

آموزش‏ها در مدارس کیفی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عباس رهی عصر امروز در حاشیه حضور در جمع اعضای شورای آموزش و پرورش استان سمنان که در استانداری سمنان برگزار شد، در گفت‏وگو با خبرنگاران برنامه‏های آغاز سال تحصیلی جدید که از سوی ادارات مناطق و شهرستان‏های آموزش و پرورش در استان سمنان به مرحله اجرا درآمد را مطلوب و قابل تقدیر توصیف کرد.

وی افزود: سال تحصیلی جدید در استان سمنان هم‏زمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس به خوبی آغاز شد.

استاندار سمنان ادامه داد: این آغاز خوب و همراه با برنامه در حقیقت نویددهنده حیات و زندگی جدیدی در بدنه آموزش و پرورش است که در نهایت به رشد علمی دانش‏آموزان و ایران اسلامی خواهد انجامید.

رهی با بیان اینکه این آغاز مطلوب باید با تحولات بزرگی نیز در ادامه سال تحصیلی در استان سمنان همراه شود، تصریح کرد: برنامه‏ریزی و زحماتی که دست‏اندرکاران نظام تعلیم و تربیت، فعالان آموزشی و فرهنگیان و مسئولان آموزش و پرورش متحمل شده‏اند، توفیقات عظیمی را در جامعه به همراه دارد که بسیار پسندیده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، خواستار همکاری تمام دستگاه‏های اجرایی و نهادهای دولتی استان سمنان و همچنین مردم و خانواده‏های دانش‏آموزان با آموزش و پرورش و مسئولان نظام تعلیم و تربیت شد.

استاندار سمنان همچنین اجرای طرح تحول بنیادین را در آموزش و پرورش از سال تحصیلی جاری یادآور شد و گفت: این طرح، اقدام بسیار مطلوبی است که باید درباره زوایای مختلف آن، اطلاعات لازم به مردم و اولیای دانش‏آموزان داده شود.

رهی افزود: اطلاع‏رسانی شایسته درباره نحوه اجرای طرح تحول بنیادین در آموزش و پرورش و اقدامات اجرایی در پایه ششم ابتدایی باید در دستور کار مسئولان امر قرار گیرد.

وی گفت: آموزش و پرورش همواره باید بکوشد تا آموزش‏هایی که به دانش‏آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی ارائه می‏کند، کیفی‏سازی شود.

استاندار سمنان ادامه داد: همچنین پرداختن به تربیت اسلامی و دینی دانش‏آموزان امر مهمی است که هرگز نباید به دست فراموشی سپرده شود.

رهی اظهار داشت: معلمان بدنه اصلی نظام تعلیم و تربیت محسوب می‏شوند و از این رو باید همیشه با مطالعه سر کلاس‏های درس حاضر شوند و تلاش بیشتری برای فراگیری روش‏های نوین تدریس داشته باشند.

وی همچنین برگزاری دوازدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران در سمنان را یادآور شد و این کنفرانس علمی را در کشور نمونه توصیف کرد.

استاندار سمنان ادامه داد: برگزاری دوازدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران در سمنان به همت آموزش و پرورش استان سمنان انجام شد و در طول برگزاری و پس از آن عملکرد مطلوبی داشت.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول