اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری بناب هشدار داد

توزیع شیر غیراستاندارد در مدارس شهرستان بناب

خبرگزاری فارس: رئیس دادگستری بناب از توزیع شیر غیراستاندارد در برخی مدارس این شهرستان انتقاد کرد.

توزیع شیر غیراستاندارد در مدارس شهرستان بناب

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، سهراب اقبالی در نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان بناب با انتقاد از توزیع شیر غیراستاندارد در برخی مدارس بناب اظهار کرد: دولت با اختصاص 250 میلیارد تومان اعتبار برای تأمین و توزیع شیر سالم در بین 10 میلیون نفر دانش‌آموز مقاطع ابتدایی و راهنمایی سطح کشور تلاش می‌کند و طبق قانون بیش از شش دستگاه اجرایی و دولتی در این زمینه دخیل هستند که باید همکاری و دقت کنند.

وی افزود: بیش از هزار و 400 آزمایشگاه در سطح کشور وظیفه کنترل کیفیت و استاندارد این شیرها را بر عهده دارند؛ بنابراین نباید مشکلاتی همچون توزیع شیر غیراستاندارد در برخی مدارس دیده شود.

رئیس دادگستری بناب از مدیران ادارات خواست مشکلات و موانع موجود را با دلیل و مستندات کافی به دستگاه قضایی ارائه دهند تا با متخلفان برخورد قانونی شود.

اقبالی همچنین با تأکید بر لزوم پیگیری و اتمام معضل «قوبی‌چای» و طرح ساماندهی و بهسازی این رودخانه سنتی به عنوان دغدغه بزرگ بهداشتی و زیست‌محیطی منطقه تصریح کرد: هر یک از سازمان‌ها و ادارات ذیربط به جای اینکه سلب مسئولیت کنند، سهم عملکرد خودشان در این زمینه را ارائه کنند.

مهدی نورآبادی سرپرست شبکه بهداشت و درمان بناب نیز در این نشست با ارائه گزارشی از وضعیت بهداشتی این شهرستان، از توزیع شیر غیراستاندارد به دانش‌آموزان در سطح مدارس منطقه خبر داد و گفت: ما مسئولان بهداشتی موظف هستیم در راستای تأمین سلامت مردم گام‌های اساسی را برداریم.

رئیس دادگستری بناب همچنین گفت: برای برخورد با عوامل تخلیه فاضلاب در معابر نیاز به جلسه هماهنگی نیست و در قانون جرم آن مشخص است.

انتهای پیام/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول