اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یک حرکت خودجوش

ندای لبیک یا رسول‌الله (ص) در مدارس قصرقند طنین‌انداز شد

خبرگزاری فارس: در یک حرکت خودجوش دانش آموزی در برائت از دشمنان اسلام و رسول‌الله (ص) در تمامی مدارس قصرقند، ندای لبیک یا رسول‌الله و جانم فدای نبی‌الله طنین‌انداز شد.

ندای لبیک یا رسول‌الله (ص) در مدارس قصرقند طنین‌انداز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان‌وبلوچستان، در یک حرکت خودجوش دانش‌آموزی در برائت از دشمنان اسلام و رسول‌الله (ص) در تمامی مدارس قصرقند، دانش‌آموزان ندای لبیک یا رسول‌الله و جانم فدای نبی‌الله را سرداده و به همه جهانیان به ویژه دشمنان قسم خورده اسلام این پیام را دادند، که ما با تمام وجود از آرمان‌های دینی خود پیروی و هر روز عشقمان به اسلام و رسول‌مان افزون‌تر خواهد شد.

* زنجیره انسانی دانش‌آموزان زابل در محکومیت اهانت اخیر

در پی اهانت به ساحت مقدس حضرت رسول اکرم (ص)، دانش‌آموزان شهرستان زابل با تشکیل زنجیره انسانی و آتش‌زدن پرچم آمریکا و اسرائیل انزجار خود را اعلام کردند.

در مراسم محوری زنجیره انسانی که در دبیرستان دخترانه شاهد زابل برگزار شد، دانش‌آموزان و پرسنل فرهنگی پس از سردادن شعار، پرچم آمریکا و اسرائیل را به آتش کشیدند و با قرائت بیانیه‌ای پنج ماده‌ای خشم و انزجار خود را از اقدام اهانت‌آمیز دشمن صهیونیستی ـ آمریکایی اعلام کردند.

در این بیانیه آمده است: ما دانش‌آموزان اطاعت بی‌چون و چرای خود از رسول خدا (ص) و فرامین مقام معظم رهبری را اعلام کرده و هرگونه اهانت و توهین به ارزش‌های انسانی و اسلامی به ویژه ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) را محکوم می‌کنیم.

در بخش دیگری از این بیانیه ضمن تمسک کامل به قرآن مجید و حمایت از بیداری اسلامی آمده است: اینک مسلمانان باید دست در دست هم ضمن برخورد قاطعانه با هرگونه توهین به مقدسات، پاسخ دندان‌شکنی به عاملان این عمل وقیحانه بدهند.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول