اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی:

تمام مدارس بجنورد چهره استقبال از رهبری به خود گرفت

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی گفت: تمامی مدارس شهرستان بجنورد چهره استقبال از رهبر معظم انقلاب را به خود گرفته است.

تمام مدارس بجنورد چهره استقبال از رهبری به خود گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی، محمد وحیدی در حاشیه بازدید از مدارس شهرستان بجنورد که به منظور بررسی فعالیت‌های دانش‌آموزی و رصد کردن شور و شعف دانش آموزان در استقبال از ولی امر مسلمین انجام گرفت، اظهار کرد: تمامی مدارس مرکز استان چهره استقبال از رهبر معظم انقلاب را به خود گرفته است.

وی افزود: سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به استان خراسان‌شمالی مایه شور، شعف و خوشحالی غیرقابل وصفی در بین دانش آموزان شده است.

وحیدی با بیان اینکه در آستانه سفر مقام معظم رهبری به خراسان‌شمالی، تشکل‌های مختلف فرهنگیان و دانش‌آموزان استان، با صدور بیانیه‌هایی جداگانه بر حضور حماسی خود در مراسم استقبال از ولی امر مسلمین جهان تاکید داشته‌اند، گفت: فرهنگیان و دانش آموزان خراسان‌شمالی در مراسم استقبال از رهبری حضوری حماسی دارند.

وی تصریح کرد: در آستانه سفر جانشین خلف بنیان‌گذار انقلاب اسلامی، رهبر فرزانه انقلاب، به این استان شور و شعف مثال‌زدنی خیل عظیم دانش آموزان، نوجوانان و جوانان خطه ولایت‌مدار خراسان‌شمالی در استقبال فرزند سلاله سادات، را فرا گرفته است.

وحیدی اظهار کرد: گروه‌های مختلف فرهنگیان و اعضای تشکل‌های دانش‌آموزی مدارس خراسان‌شمالی (پیشتازان و فرزانگان سازمان دانش آموزی، بسیج دانش‌آموزی، اتحادیه انجمن‌های اسلامی، شوراهای دانش‌آموزی مدارس و اعضای شاخه دانش‌آموزی هلال احمر)، طی بیانیه‌هایی مختلف آمادگی حضور حماسه‌‌آفرینی خود در استقبال از معظم‌له را اعلام کرده‌اند.

انتهای پیام/‌ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول