اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اراک:

ساخت پارک مادر در اراک ضروری است

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اراک بر لزوم تعیین مکان زمین مورد نیاز پارک مادر از سوی اداره کل راه و شهرسازی در این شهر تاکید کرد.

ساخت پارک مادر در اراک ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک اشرف بهادری ظهر امروز در نشست اعضای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اراک اظهار داشت: مدت‌ها است بانوان اراکی در انتظار ساخت پارکی مختص خودشان هستند که می‌طلبد هر چه سریع‌تر زمین مورد نیاز این پارک از سوی اداره راه و شهرسازی تامین و عملیات احداث آن آغاز شود.

وی تصریح کرد: احداث و راه‌اندازی این پارک در سال‌‌های گذشته در دستور کار مسئولان قرار داشت اما بنا بر دلایل مختلف این مهم اجرایی نشد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اراک از اختصاص 35 میلیارد ریال اعتبار به منظور ساخت پارک مادر خبر  داد و گفت: به منظور احداث این پارک 30 هکتار زمین مورد نیاز است که ضروری است سازمان راه و شهرسازی در کوتاه‌ترین زمان مکان مناسب این پارک را در اختیار شهرداری قرار دهد.

بهادری با اشاره به آمادگی شهرداری و شورای شهر در ساخت پارک مادر در زمانی کوتاه بیان کرد: تاکنون چند نقطه برای ایجاد این پارک به راه و شهرسازی پیشنهاد شده است که امید می‌رود مسئولان ذی‌ربط زمین مورد نیاز را در یکی از این نقاط به احداث پارک کادر اختصاص دهند.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول