اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وعده شهردار دوگنبدان به بانوان

راه‌اندازی فاز نخست پارک بانوان گچساران تا پایان امسال

خبرگزاری فارس: شهردار دوگنبدان گفت: در راستای رفاه حال بانوان، فاز نخست پارک بانوان گچساران تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

راه‌اندازی فاز نخست پارک بانوان گچساران تا پایان امسال

سید عبدالکریم قاضی‌فر ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: منظر شهری یکی از مؤلفه‌های مهم تشخیص هویت حیات و میزان پایداری شهری است.

اختصاص 3 میلیارد ریال به پارک بانوان گچساران

وی ابراز داشت: با توجه به گستردگی مشکلات حوزه شهری، اهداف کلی شهرداری‌ها در ابتدای سال تعیین شده است.

قاضی‌فر تغییر چهره شهر‌ها را هدف امسال شهرداری‌ها اعلام و زیباسازی و ترمیم نقاط مختلف و شهرک‌های گچساران را از برنامه‌های مهم در دست اقدام شهرداری دوگنبدان عنوان کرد.

وی بیان داشت: امروزه شهر‌سازی از نظر محیط زیست شهری اهمیت بسزایی یافته و به عنوان ضروری‌ترین عنصر توسعه پایدار مطرح می‌شود.

شهردار دوگنبدان از اختصاص 3 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای برای تکمیل فاز نخست پارک بانوان خبر داد و با اشاره به روند ساخت این پارک عنوان داشت: این پارک در زمینی به مساحت سه هکتار در دست احداث است.

قاضی‌فر با بیان اینکه اعتبار شهرداری برای تکمیل این پارک محدود است، افزود: تاکنون افزون بر 3 میلیارد ریال برای ساخت پارک بانوان هزینه شده است و پیشرفتی حدود 45 درصدی دارد.

وی ایجاد فضای تفریحی و ورزشی برای بانوان را از ضرورت‌های مهم برای این قشر از جامعه عنوان کرد و یادآور شد: شهرداری دوگنبدان در نظر دارد پارک بانوان را به امکانات ورزشی، تفریحی و رفاهی از جمله ست‌ها و بازی‌های ورزشی و مکان‌های رفاهی تجهیز کند.

برنامه‌ ویژه شهردار دوگنبدان برای پارک بانوان

شهردار دوگنبدان با اشاره به اینکه احداث پارک بانوان گچساران از مهم‌ترین پروژه‌های شهرداری دوگنبدان در بحث فضای سبز است، یادآور شد: توسعه فضای سبز علاوه بر تلطیف دما و کاهش گرد و غبار، تغییر چهره شهر‌ها را نیز در بر دارد.

قاضی‌فر ابراز داشت: به منظور توسعه و افزایش فضاهای سبز شهری و به منظور بهبود محیط شهری و افزایش سرانه فضای سبز و در راستای رفاه حال بانوان، فاز نخست پارک بانوان گچساران در سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: برای فاز دوم پارک بانوان فضاهای متنوع ورزشی از جمله استخر در نظر گرفته شده است که پس از بهره‌برداری از فاز نخست، عملیات اجرایی فاز دوم این پارک نیز آغاز می‌شود.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول