اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسدآباد:

شهرداری محل مناسبی برای احداث پارک بانوان مشخص کند

خبرگزاری فارس: فرماندار اسدآباد با بیان اینکه شهرداری هرچه زودتر برای احداث پارک بانوان محل مناسبی را مکانی‌یابی کند، گفت: ما مخالف اجرای و ایجاد پارک بانوان نیستیم اما برخی اتفاقات مانع اجرای کار می‌شوند.

شهرداری محل مناسبی برای احداث پارک بانوان مشخص کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، مصطفی آزادبخت در کارگروه بانوان، خانواده و جوانان در اسدآباد با بیان اینکه هیچ کس مخالف ایجاد و اجرای پارک بانوان در شهر اسدآباد نیست اما برخی اتفاقات موجب عدم اجرای کار می‌شود، اظهار داشت: باید شهرداری هرچه زودتر برای احداث این پارک محل مناسبی را مکانی‌یابی کند.

وی با اشاره به اینکه نیمی از جمعیت شهرستان را جامعه زنان تشکیل داده‌اند، تصریح کرد: بانوان و زنان جامعه در هر عرصه‌ای که وارد و فعالیت داشته باشند آن جامعه موفق خواهد بود و می‌طلبد زیرساخت‌های فرهنگی، هنری، تفریحی، اجتماعی، دینی و ورزشی بیش از گذشته برای فعالیت‌های بانوان فراهم شود.

فرماندار اسدآباد از نمونه شدن کارگروه بانوان شهرستان اسدآباد در استان خبر داد و افزود: این کارگروه یکی از کارگروه‌های فعال و تأثیرگذار در سطح جامعه است که می‌طلبد اعضای آن در زمینه‌های مختلف بیشتر تلاش داشته باشند.

وی در ادامه از اختصاص 200 میلیون تومان اعتبار به حوزه‌های علمیه خبر داد و افزود: از این میزان اعتبار 100 میلیون تومان به حوزه علمیه خواهران اختصاص داده‌ایم.

آزادبخت با تأکید بر استفاده بانوان مبلغه در ادارات و نهادهای دولتی، گفت: تبلیغ دین، مشاورهای دینی و اعتقادی و تقویت باورهای مردم و کارکنان دولت توسط مبلغان امری ضروری است که می‌تواند در اهداف انقلاب و نظام مثمرثمر باشد.

شهردار اسدآباد هم با اشاره به اینکه محلی که در دو سال گذشته برای ساخت پارک بانوان مصوب کرده‌اند که از لحاظ امنیتی و اجتماعی مناسب نیست و در حاشیه شهر قرار دارد، گفت: هم اکنون در حال پیگیری زمینی در مقابل بیمارستان قائم برای احداث این پارک هستیم.

رحیم الوندی اضافه کرد: برای اجرا و تجهیز پارک بانون مشکلی نداریم در صورتی که مکان مشخص شود اقدام به اجرای عملیات آن می‌کنیم.

وی در ادامه به پیگیری تأمین زمینی در روبروی پارک جنگلی برای احداث پارک توریستی فرامحلی در ورودی شهر اسدآباد اشاره کرد و گفت: احداث این پارک به 50 هکتار زمین از اراضی منابع طبیعی نیاز دارد که تاکنون از سوی این سازمان جوابی دریافت نکرده‌ایم.

آزیتا وفایی مسئول کمیسیون امور بانوان فرمانداری اسدآباد نیز به بیمه زنان خانه‌دار اشاره کرد و گفت: این طرح در سال 83 در مجلس به تصویب رسیده اما هیچ گونه برنامه‌ای در این زمینه اجرا نشده است.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول