اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت تولد حضرت معصومه(س) صورت می‌گیرد

برگزاری برنامه‌های ویژه روز دختر در پارک بانوان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر پارک بانوان زنجان از برگزاری همایش پیاده‌روی و همچنین برنامه‌های ویژه به مناسبت تولد حضرت معصومه(س) و روز دختر در پارک بانوان زنجان خبر داد.

برگزاری برنامه‌های ویژه روز دختر در پارک بانوان زنجان

لیدا حسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: همایش پیاده‌روی بانوان از ساعت هفت تا 9 روز دوشنبه 27 شهریورماه در داخل پارک بانوان برگزار می‌شود.

وی از حضور کارمندان ادارات در همایش پیاده‌روی خبر داد و افزود: همایش پیاده‌روی با حضور یک مربی آمادگی جسمانی برگزار می‌شود.

مدیر پارک بانوان با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای برگزاری برنامه‌های ویژه به مناسبت روز دختر توسط معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری زنجان در پارک بانوان تصریح کرد: این برنامه‌ها از ساعت 16 روز دوشنبه آغاز و تا ساعت 21 ادامه می‌یابد.

وی برنامه‌های شاد و مفرح، مولودی خوانی، قصه‌گویی، مشاعره بانوان، اجرای مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف و آزمایش‌های مختلف پزشکی از جمله قند خون را از جمله برنامه‌های طراحی شده برای روز دختر در پارک بانوان است.

حسنی از انجام مشاوره دینی و اخلاقی همزمان با روز دختر در پارک بانوان خبر داد و افزود: مسابقات طناب‌کشی، نقاشی کودکان نیز در پارک بانوان برگزار و به برندگان جوایزی اهدا می‌شود.

وی برگزاری مسابقه ویژگی‌های یک دختر ایده‌آل و همچنین مسابقات ورزشی از جمله دارت را از دیگر برنامه‌‌ریزی‌های انجام شده به مناسبت تولد حضرت فاطمه اعلام کرد.

مدیر پارک بانوان به برگزاری دعای توسل در پارک بانوان همزمان با روز تولد حضرت معصومه اشاره کرد و گفت: یک سخنران مذهبی هم با معرفی اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان در مراسم حضور می‌یابد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول