اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس:

فضای عمرانی دانشگاه آزاد فومن و شفت نامناسب است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی گفت: فضای عمرانی فعلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت مناسب 3 هزار دانشجوی آن نیست.

فضای عمرانی دانشگاه آزاد فومن و شفت نامناسب است

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، ناصر عاشوری عصر امروز در جمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی فومن و شفت با اشاره به اهمیت وجود این نهاد اظهار کرد: امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی فرمودند «دانشگاه مبدا تمام تحولات است».

وی افزود: جامعه‌ای که دارای نیروی انسانی متخصص و متعهد باشد و بتواند با تحقیق و پژوهش برنامه‌ریزی کند جامعه پیشرو و موفق محسوب می‌شود.

دبیر مجمع نمایندگان گیلان تصریح کرد: نیروهای متخصص و متعهد در دانشگاه‌ها تربیت می‌یابند و منشأ بسیاری از تحولات اساسی برای توسعه و پیشرفت جامعه می‌شوند.

وی با بیان اینکه دانشگاه موتور پیشرفت کشور است، بیان کرد: حضور نیروهای متعهد و جوان در عرصه‌های مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی با اهتمام ویژه فرهاد دانشجو رئیس این دانشگاه در ایران اسلامی منشٱ خیر و برکات فراوان است.

عاشوری خواستار توسعه بیش از پیش دانشگاه آزاد اسلامی فومن و شفت شد و گفت: فضای عمرانی فعلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت با حضور بیش از 3 هزار دانشجو نامناسب است که امیدواریم با کمک و همکاری تمام دست‌اندرکاران فضایی مناسب برای این دانشگاه بزرگ فراهم آید.

وی از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی در گیلان خواست تا با حمایت از نیروهای جوان و متخصص و داشتن روحیه بسیجی برای اعتلای هر چه بیشتر فضای عملی و فرهنگی دانشگاه‌ها در این استان تلاش کنند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول