اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی سنندج:

12 میلیارد ریال برای احداث فاز نخست پارک بانوان سنندج هزینه شد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر سنندج گفت: برای احداث فاز اول نخستین پارک مختص بانوان استان کردستان در سنندج 12 میلیارد ریال هزینه شد.

12 میلیارد ریال برای احداث فاز نخست پارک بانوان سنندج هزینه شد

رئیس شورای شهر سنندج امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: پارک بانوان به منظور رفاه حال بانوان و توجه بیشتر به نیازهای این قشر از جامعه به بهره‌برداری رسید.

محمد محمدی گفت: پارک بانوان با مساحت دو هکتار واقع در تپه توس نوذر شهر سنندج در دو فاز تعبیه شده است.

وی هدف از اجرای این پروژه را احداث مکانی مختص به بانوان سنندجی خواند و افزود: لزوم احداث مکانی مخصوص بانوان با رعایت تمام جوانب فنی و تخصصی با حفظ موازین اسلامی به منظور ورزش و تفریح بانوان احساس می‌شد که به همت شورای اسلامی و شهرداری سنندج تحقق یافت.

این مسئول به اعتبارات هزینه شده برای احداث این پارک اشاره کرد و گفت: کل اعتبار هزینه شده در احداث فاز اول این پارک 12 میلیارد ریال بود که دو میلیارد ریال آن از محل منابع داخلی و 10 میلیارد ریال آن از محل اعتبارات استانی تأمین شده است.

رئیس شورای شهر سنندج یادآور شد: کارفرمای این طرح شهرداری سنندج با نظارت حوزه معاونت فنی و عمرانی بود.

محمدی ایجاد فضای ورزشی برای افزایش سلامتی و نشاط بانوان سنندجی در این پارک را مهم عنوان کرد و افزود: احداث زمین فوتبال به مساحت 843 مترمربع، سه قطعه زمین پینگ‌پنگ به مساحت 40 مترمربع و زمین تیچر اسکیت به مساحت 863 مترمربع از جمله فضاهای ورزشی پارک بانوان است.

وی اضافه کرد: همچنین زمین بسکتبال به مساحت 540 مترمربع، زمین والیبال به مساحت 300 مترمربع، زمین بدمینتون به مساحت 160 مترمربع و پیست دوچرخه‌سواری با 610 متر طول دیگر فضاهای ورزشی در پارک بانوان را شامل می‌شود.

این مسئول ادامه داد: در حال حاضر حصارکشی محوطه، فضای سبز 5 هزار مترمربعی، کف‌فرش محوطه، آب‌نما، پارکینگ، ساختمان ورودی، ساختمان اداری، زمین‌های ورزشی، بوفه و روشنایی و تأسیسات این پارک انجام شده است.

رئیس شورای شهر سنندج خاطرنشان کرد: این پارک در نوع خود در کشور نمونه بوده و با تکمیل تمام قسمت‌های آن شاهد استقبال بانوان از آن خواهیم بود.

محمدی در پایان اذعان داشت: تمام پرسنل و کادر این پارک از جمله بخش ورزشی آن خانم هستند و توسط خود بانوان اداره خواهد شد.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول