اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرداری زنجان:

روزانه 1300 نفر به پارک بانوان زنجان مراجعه می‌کنند

خبرگزاری فارس: سرپرست شهرداری زنجان گفت: روزانه یک هزار و 300 نفر به پارک بانوان مراجعه کرده و از امکانات آن استفاده می‌کنند.

روزانه 1300 نفر به پارک بانوان زنجان مراجعه می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حبیب‌الله ملایی‌یگانه ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین رویکردهای شهرداری زنجان ترویج و توسعه ورزش‌های همگانی است.

وی با اشاره به اینکه با هدف ترویج و توسعه ورزش‌های همگانی، ورزش صبحگاهی را در برخی از پارک‌های شهر زنجان برگزار می‌کنیم، خاطر نشان کرد: این ورزش در پارک‌های رجایی، ملت، بانوان و تعدادی از پارک‌های محله‌ای برگزار می‌شود.

سرپرست شهرداری زنجان با بیان اینکه در برخی از نقاط شهر زنجان روزانه بیش از 500 نفر در ورزش‌های صبحگاهی حضور دارند، تصریح کرد: توزیع لباس‌های ورزشی و امکانات لازم از جمله اقدامات شهرداری در این زمینه بوده است.

وی به اطلاع رسانی خوب شهرداری زنجان در زمینه برگزاری ورزش‌های همگانی از طریق بنر و صدا و سیما اشاره کرد و افزود: در حال حاضر استقبال بسیار خوبی از این طرح شده است.

ملایی‌یگانه با اشاره به اینکه در پارک بانوان امکانات خوبی از جمله دوچرخه‌سواری، اسکیت، ایروبیک و ... ایجاد شده است، ادامه داد: مربیان ویژه رشته‌های مختلف نیز در این پارک حضور دارند.

وی با تاکید بر اینکه با ارتقا امکانات در پارک بانوان بیش از 40 درصد از مراجعات افزایش یافته است، اضافه کرد: روزانه بیش از یک هزار و 300 نفر به پارک بانوان مراجعه کرده و از امکانات آن استفاده می‌کنند.

سرپرست شهرداری زنجان با بیان اینکه در سال جاری شهرداری زنجان به بیش از 20 مورد از کاروان‌های ورزشی و سیاحتی کمک کرده است، تصریح کرد: بیش از هفت رشته نیز برای مردان و زنان با تخفیف 50 درصدی در مجموعه‌های شهرداری راه‌اندازی شده است که علاقه‌مندان می‌توانند استفاده کنند.

وی به برگزاری برنامه‌های شاد و مفرح در زنجان اشاره کرد و گفت: این برنامه‌ها در شهریور ماه سال جاری و در مکان پارک ملت و مجموعه تفریحی گاوازنگ برگزار می‌شود.

ملایی‌یگانه با تاکید بر اینکه ایجاد مکان‌هایی برای ورزش جوانان و نوجوانان در محلات مختلف شهر زنجان در دستور کار است، خاطر نشان کرد: این امر در توسعه ورزش‌های محلی تاثیر بسیار زیادی دارد.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول