اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

21 مهرماه

سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن در ملایر برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از برگزاری مرحله شهرستانی سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در ملایر در تاریخ بیست و یکم مهرماه خبر داد.

سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن در ملایر برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام رضا زین‌العابدینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با بیان اینکه مسابقات بین‌‌المللی قرآن کریم با محوریت سازمان اوقاف و امور خیریه همه ساله در کشور برگزار می‌شود، اظهار داشت: هدف از برگزاری این مسابقات رشد و تعالی معارف دینی و انس با قرآن کریم به عنوان کتاب و راهنمای همه بشریت و بهره‌مندی همه آحاد جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان از قرآن است.

وی ایجاد تبادل اطلاعات دینی و قرآنی و کشف استعدادهای دینی و قرآنی در بین جوانان و نوجوانان را از دیگر اهداف برگزاری این دوره از مسابقات برشمرد و افزود: امسال نیز سی و پنجمین دوره این مسابقات توسط سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از برگزاری مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات در 21 مهرماه در شهرستان ملایر خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات نیز در چهار رشته، حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم برای همه سنین برگزار می‌شود.

وی عنوان داشت: مسابقه ویژه شکوفه‌ها نیز در مرحله شهرستانی برگزار می‌شود که این مسابقات مراحل استانی و کشوری نخواهد داشت و با هدف تشویق و ترغیب کودکان به سمت این کتاب الهام‌بخش الهی است.

حجت‌الاسلام زین‌العابدینی افزود: مسابقات حفظ نیز از دو و نیم جزء تا حفظ کل خواهد بود و علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام در این دوره از مسابقات به 20 متری رسالت، تالار موقوفات ملایر مراجعه کنند.

وی آخرین مهلت ثبت‌نام را تا 19 مهرماه عنوان کرد و افزود: برگزیدگان رشته‌های قرائت، ترتیل و حفظ که در 21 مهر ماه برگزار می‌شود به مرحله استانی راه خواهند یافت و زمان برگزاری مرحله شهرستانی مسابقه مفاهیم نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر خاطرنشان کرد: علاقمندان به شرکت در مسابقه مفاهیم نیز برای تهیه کتاب و سی دی این مسابقه به تالار موقوفات مراجعه کنند.

وی از برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات اذان، ابتهال و تواشیح در 20 مهر ماه در ملایر خبر داد و اظهار داشت: علاقمندان برای شرکت در این مسابقات نیز می‌تواند تا 19 مهرماه به تالار موقوفات مراجعه کنند.

حجت‌الاسلام زین‌العابدینی در ادامه به برگزاری سومین جشنواره فرهنگی ورزشی وقف گیلان در هفته گذشته اشاره کرد و عنوان داشت: در این مسابقات نیز دو نفر از کارمندان اوقاف شهرستان ملایر شامل «حسین ایمانی» در رشته دوومیدانی به مقام سوم و صاحب مدال برنز و «زهرا شیرزادی» نیز در رشته شنا رتبه نخست و حائز مدال طلای این مسابقات شدند.

وی یادآور شد: این مسابقات با حضور تیم‌های مختلف از ادارات اوقاف و امور خیریه سراسر کشور برگزار شد که 17 نفر از ملایر در گروه‌های تیمی و فردی در این دور از مسابقات شرکت داشتند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر به طرح تربیت حفاظ قرآن در شهرستان اشاره کرد و گفت: سهمیه شهرستان ملایر یک‌هزار و 200 نفر است و ثبت‌نام از علاقمندان در این دور از آموزش‌ها آغاز شده است.

وی ابراز داشت: علاقمندان شامل برادران و خواهران برای ثبت‌نام و شرکت در این دوره‌ها می‌توانند به تالار موقوفات شهرستان مراجعه کنند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول