اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور انجام شد

آغاز آموزش قرآن کریم ویژه کلاس‌ اولی‌ها در کردستان

خبرگزاری فارس: همزمان با سراسر کشور و به مناسبت روز کودک، دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی استان کردستان با برگزاری جشنی، آغاز آموزش قرآن مجید را جشن گرفتند.

آغاز آموزش قرآن کریم ویژه کلاس‌ اولی‌ها در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان ظهر امروز در این مراسم جشن که در مدرسه شاهد دختران شهیده شهین مردوخی سنندج برگزار شد، اظهار کرد: قرآن کتاب زندگی همه انسان‌هاست و فراگیری آن در زندگی وظیفه همه مسئولان است.

صدیقه عبدالهی افزود: قرآن کلام الهی و آخرین معجزه پیامبر خداست که تمامی آیات آن را باید در زندگی خود مورد استفاده و بهره‌برداری قرار دهیم.

وی خاطرنشان کرد: این کلام الهی سعادت انسان را در دنیا و آخرت به همراه دارد و کسانی‌که می‌خواهند به خدای خود نزدیک‌تر شوند باید براساس این کلام الهی حرکت کرده و از دستورات آن اطاعت کنند.

وی ضمن تبریک آغاز آموزش قرآن به دانش‌آموزان پایه اول، از آنان خواست در راستای آموزش قرآن کریم تلاش کنند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان یادآور شد: هر انسانی که زندگی خود را با قرائت قرآن کریم پیش ببرد زندگی موفق و سرشار از سعادتی خواهد داشت.

عبدالهی اضافه کرد: دانش‌آموزان باید برای دستیابی به موفقیت در زندگی خود آموزه‌های دینی را بکار گیرند و از دستورات قرآن کریم اطاعت کنند.

وی خواندن قرآن کریم و آموختن آن را وظیفه همه مسلمانان خواند و اجرای طرح آموزش قرآن کریم در سراسر کشور ویژه دانش‌آموزان اول ابتدایی را امری با ارزش و قابل تحسین خواند.

در ادامه مراسم تعدادی از دانش‌آموزان به قرائت آیاتی از کلام‌الله مجید پرداختند و به رسم یادبود هدایایی به دانش‌آموزان اهدا شد.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول