اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری خلخال:

امسال یک هزار حافظ قرآن در خلخال تربیت می‌شوند

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری خلخال از تربیت یک هزار حافظ قرآن در شهرستان خلخال تا پایان امسال خبر داد.

امسال یک هزار حافظ قرآن در خلخال تربیت می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی صبح امروز در گردهمایی تشکل‌ها و کانون‌های فرهنگی، مذهبی و موسسات قرآنی خلخال اظهار داشت: یکی از اصلی‌ترین شاخصه‌های شهرستان خلخال، فرهنگی و علمی بودن آن است.

وی خواستار گرامیداشت علما، نخبگان و فرهیختگان عصر حاضر شد و افزود: خیلی وقت‌ها بعد از اینکه نعمتی از دست ما خارج می‌شود برای او پاسداشت و گرامیداشت و یادبود می‌گیریم در حالی که شایسته است ارزش داشته‌های خود را دو چندان دانسته و تجربیات آنان را ره توشه سفر خود قرار دهیم.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود با محکوم کردن توطئه استکبار و دشمنان اسلام ابراز داشت: دشمنان با ابزار‌های مختلف از جمله توهین به مقدسات اسلامی و پیامبر گرامی اسلام، اختلاف‌اندازی بین شیعه و سنی و تحریم‌های اقتصادی در صدد ضعیف کردن اعتقادات و ارزش‌های ما هستند که رویکرد صریح مقام معظم رهبری و تدبیر ایشان در خصوص اقتصاد مقاومتی خط بطلان بر نقشه استکبار و دشمنان اسلام و ایران کشید.

سرپرست فرمانداری خلخال در ادامه سخنان خود بیان کرد: شهرستان خلخال به لحاظ وجود بقعه‌ها و امامزاده‌‌های مختلف استعداد تبدیل شدن به قطب تورسیم مذهبی در کنار گردشگری را دارد و مطمئناً با فعال شدن فعالیت‌های فرهنگی و انتقال صحیح آن به نسل جدید و ورود به مسایل دینی و فرهنگی و گفتمان ولایت شاهد اجرای برنامه‌های منسجم فرهنگی خواهیم بود.

محمدی با تاکید بر تشکیل شوراهای قرآنی در این شهرستان اظهار داشت: فعال شدن شوراهای قرآنی یعنی دمیدن نبض اخلاق و معنویت در بطن جامعه.

این مسئول در پایان با بیان اینکه در آینده‌ نزدیک شاخه دارالقرآن کریم در بخش خورش‌رستم فعال می‌شود خواستار راه‌اندازی مدرسه غیر انتفاعی قرآنی در شهرستان خلخال شد.    

انتهای پیام/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول